Íme a nagyon beharangozott, nagyon rápörgetett Djuice reklám:
Téged meggyőzött?
Tudom,hogy a blog nem minden olvasója célcsoport, de mégis, nektek hogy tetszik?
Szerintem:
-Ötletes volt ez a bevezetőkampány.
Tetszett ez a zsongás a 19:26 körül, és hogy mindenki azt hitte, -talán szándékosan terjesztették? - hogy a Pannon-> Telenor lesz a nagy bejelentés.
Az is jó volt, hogy az utolsó nap izzot csak a levegő, de akkor nagyon. Bár gondolom nem is volt olcsó mulatság megszámlálhatatlan csatornán egyszerre azt az időpontot megvenni, és egésznap a leglátogatottabb oldalakon bannerelni.
-Túl hosszú!
Elhiszem, hogy sokmindent akarnak mondani, de ez a 3perces videó iszonyú hosszú!
Alsóhangon is 2 percben el lehetett volna mondani a dolgokat, ennyi ideig egy átlagos TV-néző nem fog, nem tud, és nem is akar odafigyelni. Ha valami hangosabb (kürtjel, duda:D) indítás lett volna, akkor egyből észrevenné az ember, hogy nem joghurtreklám megy, de így aki menet közben kapcsolódik be, mert akkor néz fel az újságból, nem érti, hogy miről van szó.
-A spot maga egész fiatalosra sikerült, de valahogy nekem nem elég gördülékeny a spot, valahogy...nem tudom, talán a hossza miatt, de valahogy többször belémhasított, hogy 'mit akar ebből kihozni?'
- "Nyílt forráskódú mobilmárka" -ez eléggé marketingbullshitnek tűnik így elsőre:)
- A youtube videó alatt gyanúsan hirtelen özönlöttek a pozitív kommentek egyből:D
- Ha jól értelmezem a dolgokat, a cég továbbra is a Telenor szárnyai alatt marad, csak a márkát választják végleg (tehát boltilag) is külön, ennek fényében igen érdekes ez a nem sokan vagyunk, alig huszan rész...
-Mi az az U26? A google nem sokat segít..sőt...leginkább kazánokat ajánlgat.
Összességében a kampány szerintem jó ötlet, tetszik, hogy ilyen gyökerestől felforgatós, megmondós, újrapozícionálós, de a spotnak sokkal-sokkal rövidebbnek kellett volna lennie.
-Már csak egy kértés maradt bennem: az ágasbogas narancs logó miért váltott ágasbogas zöld logóra?
Szívből kívánom a Djuice-nek, hogy találja meg végre azt az irányt, csapást, amit követni tud hosszabb ideig, mert nekem az eddigi kampányaik eléggé csapongásnak, és koncepció nélküli random dolgoknak tűntek. Nem volt egy téma, egy motívum, egy szereplő, amire 4-5 spotnál többet felfűztek volna, vagy amit 2-3hónapnál tovább vittek volna.