Kövess!



2010.04.08. 19:48| Szerző: Kontárblog

Íme a nagyon beharangozott, nagyon rápörgetett Djuice reklám: 

Téged meggyőzött?

Tudom,hogy a blog nem minden olvasója célcsoport, de mégis, nektek hogy tetszik?
Szerintem:
-Ötletes volt ez a bevezetőkampány.
Tetszett ez a zsongás a 19:26 körül, és hogy mindenki azt hitte, -talán szándékosan terjesztették? - hogy a Pannon-> Telenor lesz a nagy bejelentés.
Az is jó volt, hogy az utolsó nap izzot csak a levegő, de akkor nagyon. Bár gondolom nem is volt olcsó mulatság megszámlálhatatlan csatornán egyszerre azt az időpontot megvenni, és egésznap a leglátogatottabb oldalakon bannerelni.
-Túl hosszú!
Elhiszem, hogy sokmindent akarnak mondani, de ez a 3perces videó iszonyú hosszú!
Alsóhangon is 2 percben el lehetett volna mondani a dolgokat, ennyi ideig egy átlagos TV-néző nem fog, nem tud, és nem is akar odafigyelni. Ha valami hangosabb (kürtjel, duda:D) indítás lett volna, akkor egyből észrevenné az ember, hogy nem joghurtreklám megy, de így aki menet közben kapcsolódik be, mert akkor néz fel az újságból, nem érti, hogy miről van szó.
-A spot maga egész fiatalosra sikerült, de valahogy nekem nem elég gördülékeny a spot, valahogy...nem tudom, talán a hossza miatt, de valahogy többször belémhasított, hogy 'mit akar ebből kihozni?'
- "Nyílt forráskódú mobilmárka" -ez eléggé marketingbullshitnek tűnik így elsőre:)
- A youtube videó alatt gyanúsan hirtelen özönlöttek a pozitív kommentek egyből:D
- Ha jól értelmezem a dolgokat, a cég továbbra is a Telenor szárnyai alatt marad, csak a márkát választják végleg (tehát boltilag) is külön, ennek fényében igen érdekes ez a nem sokan vagyunk, alig huszan rész...
-Mi az az U26? A google nem sokat segít..sőt...leginkább kazánokat ajánlgat.

Összességében a kampány szerintem jó ötlet, tetszik, hogy ilyen gyökerestől felforgatós, megmondós, újrapozícionálós, de a spotnak sokkal-sokkal rövidebbnek kellett volna lennie.

-Már csak egy kértés maradt bennem: az ágasbogas narancs logó miért váltott ágasbogas zöld logóra?
Szívből kívánom a Djuice-nek, hogy találja meg végre azt az irányt, csapást, amit követni tud hosszabb ideig, mert nekem az eddigi kampányaik eléggé csapongásnak, és koncepció nélküli random dolgoknak tűntek. Nem volt egy téma, egy motívum, egy szereplő, amire 4-5 spotnál többet felfűztek volna, vagy amit 2-3hónapnál tovább vittek volna.


Share/Bookmark
Címkék: telefon  |   | 11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr931905432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heh 2010.04.08. 19:56:29

Nekem nagyon bejött maga a kampány. Nem mondom, hogy azonnal váltok szolgáltatót, de átjött az üzenet, megtalált :)
Azért ilyen reklámról még nem hallottam. A főbb hazai csatornákon 19.26-kor indították a reklámot. Nem volt semmi.

greg03 2010.04.08. 19:59:46

szerintem teljesen a célcsoporton van, és bár 3 perces, végig fent tudja tartani a figyelmet (még az enyémet is, pedig én már kinőttem belőle :))

A legfurcsább számomra az, hogy ennyire agresszívan választja el magát a Pannontól, és mindhárom szolgáltatót összemossa. (Pedig ha jól tudom, ugyanúgy Telenor brand, mint a Pannon.)

heh 2010.04.08. 21:19:25

Az U26 azt jelenti Under 26 :) Focirajongók megértették :) Aztán valószínűleg egy offline közösségi tér lesz djuice-osoknak: buli, iroda, stb.

Nyílt forráskódú mobilmárka: ebből nekem az jön le, hogy együttműködik a másik 3-mal, tehát teljes a kompatibilitás. Szerintem itt valami teljesen új koncepcióról lesz szó.

Remélem kapok tőlük ingyen androidos okostelefont...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.08. 21:55:22

@Molnár Gergö: látom ezekre kikéne tennem egy szponzorált komment csillagot:D
Hát hülyén halok meg komolyan,ha nem mondod ezt az U26-ot..

'együttműködés' mármint hogy a készülékek kompatibilisek lesznek? Vagy a számhordozás? Nem tudom,minél jobban rágom ezt a kifejezést, annál inkább csak a Linux felhasználók jutnak eszembe:)

@greg03: hát nekem igencsak meg kellett erőltetnem magam..

nem értem,miért nem hirdették inkább olcsóbb csatornákon a dolgot..fb,twitter,iwiw

2010.04.09. 01:58:47

Azt ne felejtsétek el, hogy annó a Voda ugyanígy jött a piacra... Olyanok ezek mint a pártok :D

JobbanTudom 2010.04.09. 08:25:18

Nem vagyok célcsoport, de ha az lennék, akkor maga a szándék, meg az üzenet bejönne nekem. A spot időtartammal én is egyetértek. Kicsit hosszú, de ha már leültetik a fél országot a tévé elé, akkor nyilván kihasználják a helyzetet. Kérdés, hogy 3 perc után mennyi infó marad meg a fejedben. (Hmmm... Keresőprogram agyon végigfuttat. Elég sok megmaradt.)

Noda10 2010.04.10. 09:54:40

Nekem is bejött ez a videó, bár egyetértek, hogy hosszú. De ez már egy nagyon amerikánis spot volt: nekem dumál, mozgó kamera, nagyon személyes. ennyi ez kell.

A Djuice a mobilszolgáltatók Jobbikja (vagy LMP-je) :D A taktikán látják, hogy ez most bejön a népnek.

alekszka 2010.04.22. 16:47:39

@Noda10: "(vagy LMP-je)" hát inkább ez igaz :)
=Sok fiatal az sem tudja mit csinál, de zöld lett a logó ez a lényeg :)

spotty 2010.05.14. 12:48:46

Nekem nagyon tetszett a reklám. A beharangozó és maga a spot is.
Most pedig ez tetszik: ad.adverticum.net/b/cl,1,77582,391232,482595/click.prm
Video: www.youtube.com/mycokeband
süti beállítások módosítása