Kövess!



2010.05.03. 08:21| Szerző: Kontárblog

Epekedve vártuk, vajon mit fog villantani a Vodafone ezzel a Bocsfiúkkal a djuice imidzsváltására válaszul, hiszen mindenhol ez a bocsfiúk spot, és banner leselkedett ránk.

Be kell valljam, én egy picit nagyobb 'durranásra' számítottam...
Akciós készülékek, és Avatar DVD, és feltöltési jutalmak.

Megmondom őszintén, nekem személyszerint az a bajom az ilyen 'ajándék perces' akciókkal, hogy persze, jó ajánlat, tódulnak a népek, de semmi garancia nincs rá, hogy ez a kedvezmény hosszútávon megmarad.
Így szerintem kevesebben vállalják be, nem értem, ilyen esetekben miért nem ígérnek legalább egy minimum dátumot, ameddig az akciót tartják, engem mindig elrettent ez a 'visszavonásig érvényes' szöveg.

Az Avatart pedig, mint témát már annyira meguntam, hogy nem is találok rá szavakat.

Amire viszont csak utólag találtam rá, az ez a kedvezmény (szintén 26 éven aluliaknak:D) ez egész csalogatónak tűnik, nem értem, ezt miért nem hangsúlyozzák, miért nem került fel a bocsfiúkra, szerintem ez igenis megkapó a fiataloknak, ingyen twitter a telefonról.

És íme a két legújabb bocsfiúk spot:


Share/Bookmark
Címkék: telekom honlap  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr311970334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.03. 09:42:28

hozzáteszem, én ősvodás vagyok, de semmi fogamra valót nem ígérnek ezen az oldalon.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.03. 13:31:59

vicces, h itt látom először, tévében még semmi híre... vagy én nézem túl keveset (ez rejtély)
és igen, avatar már lejárt, sztem nem sokan kapnak a lehetőségen, legalábbis csak ezért nem váltanék vodára
nem bejövős...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.03. 13:36:49

@druszilla: én hétvégén kb 1,5órát tévéztem,de láttam legalább 1x, úgyhogy biztos, hogy megy.

egyébként nagyon sok keresésé jött a blogomra bocsfiúk címszóval,szóval szerintem igen sok ember fantáiáját megpiszkálta,hogy mi lehet ez, pont ezért is dupla csalódás nekem...

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.03. 14:21:00

Lehet h csak mi vagyunk ilyen teaser reklámokon felnőtt generáció és már rosszul reagálunk rá, túl nagyok az elvárások...
Vagy a voda gyorsan összecsapott reakciója volt (em meglepő módon) nem elég jól kidolgozott, mintha sebtiben összedobáltak volna csomó menőnek hitt dolgot... és ettől nekem már túlontúl erőltetett

toldizs 2010.05.03. 19:28:39

derossz....djuice után a vodafone beszart és gyorsan össze akart rakni valami jó kampányt...
ami pedig már a jó öreg recept alapján sikerült csak...két ismert arc, hülye duma, minimális kedvezmények...
süti beállítások módosítása