Kövess!



2010.05.16. 11:00| Szerző: Kontárblog

 Creality dobott meg ezzel a nagyon tetszetős kis plakáttal, és be kell valljam, én hangosan felnevettem rajta. Na ez egy igazán ötletes, ütős plakát! Nem mond se túl sokat, se túl keveset.

A kreatív picit merész, de nagyon ütős. Nem tudok rá mást mondani, ez jó:) Kellően hatásvadász:D


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr592006751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

freiheit 2010.05.20. 09:22:30

Csak a plakátot nézve, azt gondoltam, hogy egy kicsit túl merész... a vallásos utalássokkal véleményem szerint mindig nagyon óvatosan kell bánni. De amikor megláttam, hogy kinek készült, akkor nagyon megtetszett. Szeretem az öniróniát ! :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.20. 09:37:54

@freiheit: nekem is akkor állt össze az egész,mikor megláttam a kiírást. abszolút korrekt önirónia,ezért is fogott meg nagyon:)
süti beállítások módosítása