Kövess!



2010.05.22. 07:22| Szerző: Kontárblog

Mikor már azt hisszük, minden poént, és szituációt elsütöttek már az amerikai katasztrófa-filmekben a világvégével kapcsolatban, hát még akkor is meg tudnak minket lepni. 

Bizony, ez a videó egy hírlevélküldő szoftver reklámja. Erre azt hiszem, senki se számított. Abszolút merész társítás, bátor ötlet, és mondjuk ki, agyament húzás:)
A videó túl hosszú, ezt alá lehet húzni. Sokan tuti, hogy nem várják ki a végét, azt hiszik, ez is valami n+1. katasztrófafilm.
Viszont abban biztos vagyok, hogy a legtöbb emberből, aki végignézni, egy szemöldök összevonás után egy mosolyt, és egy hangos LOL-t hoz ki:) 'Jesszus, hogy ezek miket ki nem találnak?:D'

A projectet twitteren kezdték promózni, gerillába, engem is ott talált meg, de most belefutottam a hogyan készült leírásba is, ami szerintem sokak számára hasznos, és értékes lehet marketingstratégiai szempontból. Gondoltam, akkor legyen már kerek az egész, megmutatom nektek:)

Szerintem ez egy nagyon jó ötlet, és a kivitelezés is abszolút korrekt!
Gondolom a megfelelő számokat is hozta nekik bevételben, a youtube-on 9ezret mutat a látogatók száma. Végre egy új, nem 'hagyományos mosópor' reklám.


Szolgálati közlemény: a kontarblog.tumblr.com cím alatt találod már nem friss, de azért szóra érdemes plakátfotóimat. A tumblr gombja ide jobbra fentre is bekerült a fontos gombok közé:) Érdemes lesz néha benézni oda is majd:)


Share/Bookmark
 |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr422022128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.05.22. 11:17:54

Nagyon ott van! Engem eltalált. ...mármint az üzenet, nem az, ami az égből pottyant. Szerintem nem volt hosszú. Magyar emmber végignézi, mert látszik, hogy rólunk, nekünk szól. A katasztrófa pedig olyan, mint ötéveseknek a Boci csoki :)

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.05.22. 13:14:04

Atyaúristen... Ez borzasztó. :S
Sajnos annyira elkurvultam már a külföldi megaprodukciók láttán, hogy egy ilyen ocsmány animáció csak felbőszít. De nem kell ilyen filmet csinálni, biztos vagyok benne, hogy kb. negyed óra gondolkodás után eszükbe jutott volna egy másik "Jolly Joker típusú téma".
Ott pöccentem be végleg, mikor a hapsi "márketing"-nek ejti a marketinget. Én ilyen kontároktól nem vennék semmit, takarodjanak az üzletem mellől!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.22. 14:16:58

@MárkaJani: :) én is így voltam vele,nagyon megkapó szerintem, tényleg beletrafál.

@ad-renalin: hát ez tényleg úgymond alap,lehetett volna akár KingKong is,de szerintem elég váratlan fordulat az egész,és itthon még nem sok ilyen gondolattársítást láttam.
nem vagyunk egyformák,nekem tetszik.
bár a kiejtésre én is allergiás vagyok..

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.05.25. 12:32:57

@Kontárblog: Még jó, hogy nem vagyunk egyformák, különben ugyanazokról írnánk. Az pedig unalmas lenne. :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.25. 12:44:55

@ad-renalin: bizony,így meg jót szórakozunk egymáson.Én pl a fociért nem tudok rajongani.Hidegen hagy...

heh 2010.05.26. 09:16:21

Nekem sem igazán jön be, pedig értem a humort, de ez nem az. Inkább forgattak volna valami élőszereplős kisfilmet, amiben valahogy előjön a webgalamb.
Nyilván itt inkább a terjedés volt a lényeg, mint a minőségi forma, és ha ezt vesszük figyelembe, sikeres a kampány, mert sok emberhez eljutott, de hát na...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.26. 09:20:01

@Molnár Gergö: ez nem feltétlen humor, inkább helyzetkomikum.
Szerintem mókás,hogy még a világvégéből is jól tudnak kijönni.
biztos láttam már 17 hírlevélküldő reklámot,de csak ez az egy maradt meg.
süti beállítások módosítása