Mikor már azt hisszük, minden poént, és szituációt elsütöttek már az amerikai katasztrófa-filmekben a világvégével kapcsolatban, hát még akkor is meg tudnak minket lepni.
Bizony, ez a videó egy hírlevélküldő szoftver reklámja. Erre azt hiszem, senki se számított. Abszolút merész társítás, bátor ötlet, és mondjuk ki, agyament húzás:)
A videó túl hosszú, ezt alá lehet húzni. Sokan tuti, hogy nem várják ki a végét, azt hiszik, ez is valami n+1. katasztrófafilm.
Viszont abban biztos vagyok, hogy a legtöbb emberből, aki végignézni, egy szemöldök összevonás után egy mosolyt, és egy hangos LOL-t hoz ki:) 'Jesszus, hogy ezek miket ki nem találnak?:D'
A projectet twitteren kezdték promózni, gerillába, engem is ott talált meg, de most belefutottam a hogyan készült leírásba is, ami szerintem sokak számára hasznos, és értékes lehet marketingstratégiai szempontból. Gondoltam, akkor legyen már kerek az egész, megmutatom nektek:)
Szerintem ez egy nagyon jó ötlet, és a kivitelezés is abszolút korrekt!
Gondolom a megfelelő számokat is hozta nekik bevételben, a youtube-on 9ezret mutat a látogatók száma. Végre egy új, nem 'hagyományos mosópor' reklám.
Szolgálati közlemény: a kontarblog.tumblr.com cím alatt találod már nem friss, de azért szóra érdemes plakátfotóimat. A tumblr gombja ide jobbra fentre is bekerült a fontos gombok közé:) Érdemes lesz néha benézni oda is majd:)