Kövess!



2010.05.23. 13:00| Szerző: Kontárblog

Az indexen szúrtam ki ezt a bannert, nagyon megfogott. Miután a múltkor kaptam a javaslatot, hogy inkább videó formájában tárjam elétek az ilyesmiket, most ez következik:)
(katt a képre, kicsit lassan tölt be)

A banneren megjelennek különböző állatok testrészletei, egy elefánt ormány, egy vízimadár lábai, egy sas feje.
Majd jön felirat: A tökéletes részletekből nem mindig lehet tökéleteset egészet összerakni.

Ezek után én leginkább egy későre időzített állatkerti 1% kampányra számítottam, annak a kommunikációjára szerintem ez tökéletes lenne.
Igencsak meglepett, mikor megjelent az autó, és a Honda felirat.
Aranyos, megkapó, így is teljesen jól értelmezhető, passzol a Teljesség igényével szlogenhez, de számomra még kérdéses, hogy ez elég-e ahhoz, hogy eladja az autót.
Amiben viszont tényleg nagyot csalódtam, az az oldal, ahova a banner kattintás után visz.
Ezek után én nem egy statikus sablon oldalt vártam volna, temetői hangulattal, blabla leírással, az alapfelszereltséget bemutató sima autóval... Minimum ebből a teve-elefánt-sas állatból átalakuló transformens-es videót, vagy hogy ezek beleülnek a kocsiba:)
Szabadon lehet engedni a fantáziát, van lehetőség e téren szerintem bőven.

A márka megfelelő összképéhez hozzá tartozik, hogy egységes legyen a megjelenése.
Egy játékos, aranyos bannerről egy ilyen jellegtelen oldalra vinni az érdeklődőt, ahol a hirdetésnek semmilyen motívuma se köszön vissza..hát öreg hiba...

Aki azért kattintott a bannerre, mert megtetszettek neki az állatok, és úgy gondolja, a Honda jófej lehet,hogy ilyeneket csinál, az erre a honlapra érve tuti sarkon fordul.


Share/Bookmark
Címkék: autó  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr252024965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása