Kövess!



2010.06.02. 09:34| Szerző: druszilla

Azt hallottad már, hogy Galla Miklós megint reklámoz?
Az Aranyívek az újabb poharas promóciójával most nem a gyerekekre vagy a sportra alapoz – ahogy az lenni szokott – újra elővette Galla Miklóst. Nem az a kommersz komikus, akit mindenki szeret (alapesetben én sem), mégis ki az, aki ne ismerné fel a hangját? A hanglejtés és a frekvencia érzékenyen érint ugyan, de tőle már megszoktuk.

Eszembe jutott a manapság már a csapból is folyó sok stand up-os, akiknek „van az a pénz, amiért korpás lesz a hajuk” és OTP-t, Nivea-t meg ki tudja, még mit reklámoznak. Na és ott vannak a Beugrósok, ők is feláldozták lelküket a pénzintézetek (Axa) oltárán. Nagy divat lett ez kérem szépen.

Ha sorra vesszük  őket, rá kell jönnünk, hogy bizony a McDonald’s kezdte korunk humoristáinak ilyetén felhasználási módját. (Persze csak kis hazánkban. El tudom képzelni, hogy a Whose line is it anyway színeszei is kaptak korábban reklámszerepeket – Ha valaki talál ilyet, szívesen fogadom.) Méltatlanul elhanyagolt reklámként indult a nyáron, nem kavart nagy port, ám mégis egyre több humorba bújtatott produkcióval találjuk szembe magunkat a műsorszünetekben.



Galla monológjai annyira buták, hogy az már jó.
A párápáppápáá annyira furán hangzik tőle, hogy nem is értem miért nem lett még „Gerappa” gyanús. Nem véletlen tehát, hogy idén is ő adja el a poharakat.
Szerintem: egyedi, fárasztó, kissé abszurd – vagyis önmagát adja – és ez teszi remekké.
Részemről dicséret illeti érte a DDB-t.
Ööö, ez nem vicces, de igaz.
 


Share/Bookmark
Címkék: színész  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr742049626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.02. 11:43:05

Én mindig is imádtam Gallát, szóval nálam abszolút nyerő ez spot. :) Talán jobban is tetszik, mint az előző – bár az is nagyon beteg volt.

Ja, és induljon a mém:
párápáppápáá párápáppápáá párápáppápáá párápáppápáá :D

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.06.02. 11:49:22

@MárkaJani: én nem akartam így megfogalmazni, de ez lenne a lényeg :)@ad-renalin: nem bírom Gallát, falnak megyek tőle, de ez tetszik, ezzel megfogott :) párpápáppáááá :D

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.06.02. 19:24:06

...de tényleg, a páráppáppáppá, ájmlávinit - nekem is bejön.
Az is bejött, amikor a pirospöttyös eldündörögte a sztárvórszt : )

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.02. 19:51:54

ez tényleg az annyira szar,hogy már jó kategória, én sose bírtam Gallát, az idióta faviccei miatt, de így egybefonva tényleg standup comedys kicsit:d

köszi hogy megmutattad, még nem is láttam ezeket a spotokat!
süti beállítások módosítása