Kövess!



2010.06.06. 08:22| Szerző: Kontárblog

Nincs egy hónapja, hogy a lila logós csoki éneklős szívküldi oldaláról írt társbloggerem, s most ismét felhívták magukra a figyelmet, ezúttal egy plakáttal.
Tegnap vettem észre egy óriásplakáton a szokásos alpesi idillt, és ahogy közelebb értem, feltűnt, hogy nagyon élethű az a muskátli. Olyannyira, hogy az igazi is:)

Nagyon meglepett a dolog, ilyen kreatív 3D plakáttal még nem is nagyon találkoztam. Bár én se szúrtam ki elsőre, és biztos sokan elsétálnak mellette, anélkül, hogy észrevennék, az is biztos, hogy aki észreveszi, az jót mosolyog, és megmarad benne az élmény:)

Azért is tűnik ez nagyon bevállalós dolognak a Milkától, mert pár hete még akkora szélviharok voltak, hogy sorra pucolta meg az óriásplakátokat, szakadtak le a feliratok.
Sejtem, hogy erre való tekintettel ezt különös gonddal szerelték fel a ládát, és persze gondolom jelen helyzetben a muskátlik öntözéséről sem nagyon kell gondoskodniuk, mindenesetre egy ilyen 'akció' végigvitele jóval összetettebb, mint egy hagyományos plakátkampányé.

Összességében szerintem nagyon megkapó, ötletes, és hazai viszonylatban egyedi ez a kis muskátlis plakát. Nem tudom, hányat szereltek fel belőle Budapest szerte, de üde kis színfolt, az biztos:)


Share/Bookmark
 |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr242059770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.06.06. 11:13:35

Tavaly is kinn voltak ezek a muskátlis BB-k, nekem gigalájk azóta is.
(télre csinálhatnának fenyőfásat :))

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.06.06. 12:21:52

Én is láttam már, sőt Ausztriában évekkel ezelőtt is :) imádom az ilyen plakátokat, no meg "a milka jó, a milka finom, a milka különleges" :D (tibi után szabadon :D )

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.06. 13:21:04

@Ju$t an0th3R $taR^: én még nem vettem észre azelőtt,vagy lehet nem jó környéken nézelődtem:) a fenyőfa nem rossz 5let, lehetne ezt variálgatni márkánként is:)

@druszilla: látod, a Tibinek olyan a marketingje, hogy mindenki tudja a szlogenjeiket, csak a csoki nem fogy:) ez is megérne egy postot, vajon miért ott van a fejekben a Tibi,ahol?

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.06.06. 14:39:07

@Kontárblog: mert a tibi kakaóbab masszíroz a liftben, hajós meg énekel hozzá :D

Irgalmatlan Szamaritánus · http://reklamarc.blog.hu 2010.06.06. 17:41:15

Én is most láttam, hogy felmelegítették a tavalyi plakátokat! Egyrészt nagyon jó ötlet és szépen meg is van csinálva, másrészt ezek a plakátos extra cuccok mint ez a láda is vagy kilógó részek, vagy domború megoldások vagy akár extra fények vagy mozgó elemek ESZMÉLETLEN (indokolatlanul nagy) plusz költséggel járnak! Mondjuk, hogy a plakát tetején kilógjon egy termék vége (pl.: egy szempillaspirálos kupak, vagy egy borotva nyele) plakátonként akár 100-200 ezresbe is kerülhet! Éppen ezért limitáltak ezek az extra plakátok, szerintem nem túl sok helyen van ilyen igazi muskátlis, valószínűsítem, hogy mint tavaly is a többségük sima nyomattal van megoldva (ami egyébként ott van az igazi muskátlison is a balkonláda alatt)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.06. 17:46:43

@Irgalmatlan Szamaritánus: gondolom,de ha nemik megéri...:) én elgyönyörködöm benne:)
már várom az illatos Wunderbaum plakátokat:)

Irgalmatlan Szamaritánus · http://reklamarc.blog.hu 2010.06.06. 17:55:38

@Kontárblog: Persze, hogy megéri, hiszen beszélünk róla! Tényleg egy szép megoldás, mindenkinek tetszik szerintem!

zsobig 2010.07.01. 14:47:17

Már tavaly is kint voltak ezek, de azóta sem vesztettek érdekességükből szerintem... Amikor meglátok egy-egy ilyen plakátot, rögtön jobb kedvre derülök :)
süti beállítások módosítása