Az alábbi kis bannert látva gyermeki izgalom fogott el,vajon mi lesz a képsor vége, ez a Nincs De kampány egy újabb része lenne?
Hát a végén igencsak meglepődtem.
Szívbarát lépések és a defibrillátor? Nem durva párosítás ez kicsit? Oké, hatásvadász elrettentés, figyelemfelkeltés, sokkolás kell a mai világban, nade egy szívbarát programban?
Még ha a végén ott lenne egy nagy adag elrettentő szám, vagy hogy X %-kal kevesebb koleszterint tartalmaz, vagy erre, meg arra jó, akkor azt mondom... Nade így?... Csak lóg az egész a levegőben, és felesleges viszolygást vált ki-legalábbis belőlem mindenképp.
A szófaszörfről már nem is beszélve...
A banner a szívbarát_lépések nevű honlapra vezet, ahol már az első átpörgetésen is érződik, versenyt lehetne rendezni, ki-hányszor találja meg a címadó szókapcsolatot az oldalon témában. Külön megkapó, hogy mind a twitter, a facebook és az RSS gomb is a főoldalra vezet...
A spot a langyosan elmegy kategória, bár az ilyen témában nem szeretem az import 32 fogas mindenki 25-30 spotokat. Ne értsetek félre, fontosnak tartom a felvilágosítást a témában, tudom, hogy hazánkban szignifikánsan nagy a szív és érrendszeri megbetegedések aránya, de a bannert túl durvának, a spotot pedig túl semmilyennek érzem.
És ez a mindennap megkapod a lendületet szöveg, mintha csak egy Győri Édes Jóreggelt kampányból elevenedett volna meg...