Kövess!



2010.09.15. 11:58| Szerző: Kontárblog

A nőklapja fórumon bukkantam az alábbi felugró ablakocskára, itt mindig akad valami reklám-nyalánkság:D
Nyomtam róla egy printscreent, és mire visszatértem, már eltűnt az akció.
Segítsen be nekik! Használja a lyukasztót!

Azóta ez a nap talánya nekem: vajon ki, és mit reklámozhat ezen a többezres olvasottságú női fórumon?

Nem hiszem, hogy egy piercingszalonnak megérné itt hirdetni, nem egészen a célközönségük az olvasótábor. Ráadásul magáz is.
Akkor mégis mi lehet ez?
BKV? MÁV? csaknem:)

Ha valaki tudja a helyes megfejtést, kérem ne tartsa magában:)
Tippelni is ér:)
 

 


Share/Bookmark
 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr162297756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.09.15. 12:23:02

Na, ezért mondom én, hogy tessék tévét nézni, ha reklámokat bizgerálsz. Az ehhez tartozó tv spot a profession.hu-t reklámozza. Lásd az oldalon a filmet :D

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.09.15. 12:37:13

@Nagy Krisztina "Vérnyúl": hmm, hát ez nem jutott volna eszembe.

Köszönöm az alkalmat, ezennel felajánlom a szponzori lehetőséget tv előfizetéshez és készülékhez:D

itt bukik ki, akik nem néz tvt, az hülye marad?
süti beállítások módosítása