Mindig a mosópor, a hüvelygomba elleni kenőcs és a tisztasági betét reklámok voltak a kedvenceim, de most rátaláltam egy újabb gyöngyszemre. A DDB Budapest remekműve. Íme:
Több kérdés is megfogalmazódott bennem:
1. Mit keres a kávéban egy pucér pasi?
Formás ember, meg kell hagyni, de hogy jön ide a műugrás? Ráadásul meztelenül... (Ne lógassa nekem senki semmilyét a reggeli kávémba.)
2. Mi van?
"A kávé, amely tűzben született, lángra is lobbanthat egyetlen cseppel. Douwe Egberts Karaván. Élj tűzzel!"
Csak egy megoldás jutott eszembe: Kávé = meztelen fickó? Tehát az emberünk a tűzben született (így már értem, hova tűnt a ruhája) és majd jól feltüzeli az ember lányát? Ez egyre furább. :)
A honlapon pedig így írnak róla: "A Douwe Egberts Karaván magas koffeintartalmú, friss aromájú zamatos kávé, amellyel a reggelek lendületesebben kezdődnek. Karakteres, telt íze megadja azt az élvetet és feltöltődést, amire szükségünk van, hogy megfeleljünk a mindennapok kihívásainak."
Valahogy nem passzol...
3. Ezek szerint a Karaván női kávé lett? Bizonyára nem (hetero) férfiaknak szól a reklám, különben valószínű fedetlen női keblek ringatóznának és válnának kávé cseppekké.