Ahogy korábban már mások is megírták, itthon hetek óta borzolja a kedélyeket a Skittles szivárványos zsiráfos reklámja. Az, hogy a filmecske már két éves, nem zavar különösebben senkit, a lényeg az elborult ötlet, szivárványt legel a zsiráf, cserébe mókás bogyókat lehet fejni belőle.
Ami viszont nekem szemet szúrt, az az, hogy a Mentos is szivárvánnyal reklámozza magát most hirtelen, úgylátszik Mentos-éknál már nem a frissességen van a hangsúly, hanem a színeken.
A képen olvasható különbejáratú felhívásuk: küldd el saját szivárványodat.
Remekbeszabott honlapjukon lehet az akcióról bővebben olvasni (szöveg lenni kicsit magyartalan és ömlesztett), a célcsoportot biztosan leköti a játék...
(van néhány parajelenség a weblapon, pl. hogy miben különbözik a Küldjél szivárványt, és a Szerezz menüpont a gyakorlatban...Merthogy ugyanazt produkálják)
Tovább haladva azonban szerintem elég furcsa ez a kis jelmondat a plakát jobb sarkában:
Még mindig jobb előre tudni, mi következik.
Oké, nyilván, az életben mindenki szeretné előre tudni, mi következik-de hogy jön ez a cukorkákhoz? Ha válogatni akarok, és saját sorrendben cukrot enni, zacskós nyalánkságot veszek, ott én válogatom a falatok ízét-színét. Most komolyan annak kell örülni, hogy olyan sorrendben jönnek az ízek, ahogy a papíron vannak az egyes színek? Ejha... Ez aztán innováció!
Gondoltam ha már egy egész plakáterdőt szenteltek annak, hogy ezt a szivárvány kampányt népszerűsítsék, megnézem a Facebook oldalukat is, hiszen a honlapon is linkelik.
Nos, egyből nagyon imponáló dolog ugrott a szemem elé: Összesen két bejegyzésük van, ebben a játék működésének hibájáról írnak-az alig három számjegyű rajongói tábornak.
A rajongók viszont számtalan kérdéssel bombázzák őket- főleg a játék működésének hiányosságaival kapcsolatban. Az oldal információk füle pedig gyakorlatilag üres.
Hm, így összességében kicsit se füle-se farka ez a kampány...
Nektek melyik jön be inkább?
A szivárványos zsiráf, vagy a bélyeges szivárvány?