Kövess!



2009.10.12. 12:09| Szerző: Kontárblog

Most találtam az index címlapon, nagyon nagy kicseszésnek, vagy gerilla reklámnak tűnik innen nézve.
Itt lehet róla bővebben olvasni, meg itt.

Nekem az egészben az a visszás, hogy ez az egész túl profinak tűnik(Ideglelés beütés) egy sima bosszúhoz. No meg azért, egy pasinak csak van ismerőse, aki szólna neki, hogy itthon ezt teszi az asszonyka, rakd már helyre...Nem fogja meglepni, ha az ajtajában fog állni, nem?
Ha belegondolok, elég kicsi a valószínűsége, hogy épp egy Sydey-i bejelentkezést nézek, és épp arra megy a háttérben a férjem, és 100%-ig biztos is tudok lenni benne, hogy őt láttam, felteszek erre mindent.

Nekem elsőre twitter, Facebook, vagy Vatera gerillának tűnik az egész- vagy bicikli, vagy Sydney?:D Vagy van esetleg valami ilyesmi mozi most készülőben? Signal reklám?
 

Gyanús, hogy azt írja 26.-ától kezdi árusítani, de közben a canga már most is fenn van liciten. Az is fura, hogy nem "túl régen" regelt az iwiw-re, és nincs sok ismerőse, a google se sok mindent tud róla.

Elég gyanús. Nem csoda, hogy a subbások (értelmes érdemes kommenteket is olvasgatni:D) lecsaptak rá, mint gyöngytyúk a langyos takonra:)
Hatásosnak hatásos, mert szerintem aki nem lát át rajta, az azért küldi tovább, aki átlát rajta, az azért küldi tovább.
Csak még arra nem sikerült rájönnöm, hogy mi a reklámozás tárgya.

 

updated 2009.okt. 28>


Share/Bookmark
Címkék: parasztvakítás vatera  |   | 34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr501444503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gatsy 2009.10.12. 14:08:47

Tutira gerilla. A termék meg maga a Vatera. Persze a listából meg vett termékek is tekinthetők annak, de azok itt csak mellékesek (kvázi jutalomtárgyak, bár ennél olcsóbban nem lehet megoldani "nyeremény játékot"). :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.12. 14:15:08

@gatsy: akkor a kövess twitteren, facebookon jelölj be fonal csak mellékzönge?
jó lenne ez a dolog, csak az a baj, hogy nagyon hamar átlátni rajta.
most felkapták, viszi a szél.

gatsy 2009.10.12. 15:49:32

@Kontárblog: Szerintem az csak kieg, hogy élethűbb legyen. Mindenestre tényleg jól felkapták

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.12. 18:32:06

ehhez mondjuk elég, ha eljut egy bizonyos körben olvasott blogba(amit persze mindenki tagad,hogy olvassa:D )vagy kikerül az indexre.

boibo 2009.10.12. 23:26:33

Én pl tényleg a twitteren láttam először. Hogy nyomjuk föl a Vaterát a twitterre? - teljesen jó!

betonacel 2009.10.26. 12:14:00

Engem az érdekelne hogy a termékek tényleg használtak, vagy zsír új cuccokat adnak el, és csak a sztori miatt vannak használtnak feltüntetve.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.26. 12:21:51

@betonacel: nem dolgozok náluk:)de szerintem a dolgozók simán összedobták a cuccokat.

vagy
mivel a vatera indexen meg tvben hirdet,rohadtul van pénzük szarásig, ugyhogy adott a xy-nak egy zsír új biciklit, psp-t stb, és megparancsolták neki, hogy használja el kicsit:D

de ezek szerint ha te ezen kattogsz, akkor ez jó, mert elérték a céljukat.

simahomlok 2009.10.26. 12:29:05

Milyen érdekes...Pont erről beszéltünk a másik oldalon.Tényleg van akit "megragadtak"!

simahomlok 2009.10.26. 12:31:14

Mondhatom így is hogy "áldozat"?:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.26. 12:31:41

minden reklámnak ez a célja.
hogy belemásszon a fejedbe, és cselekvésre bírjon.
nem olyan nagy csoda ez:)

én személyszerint a számokra kíváncsi vagyok. szívesen lennék most a webmesterjük helyében, hogy honlaplátogatói grafikonokat nézzek:)

brékes 2009.10.26. 12:36:50

@Kontárblog: Engem nem érdekel, hogy régi vagy új cuccok, viszont az Obamás dedikált könyv nem egy átlagos aukció... akár új, akár régi... Amúgy meg biztos, hogy mese az egész. Ettől még jó poén, meg az is, hogy sokan elhiszik. :)

betonacel 2009.10.26. 13:06:19

@simahomlok: Milyen másik oldalon?
Olvastam már jópár cikket erről, de egyikben se volt erről szó. Eddig.
Én egyébként úgy vagyok vele, hogy amíg irreálisan magas áron nem veszek meg semmit, addig nincs abból hátrányom, hogy érdekel egy ilyen akció. Megadom magamnak az esélyt hogy jól járjak:)

betonacel 2009.10.26. 13:54:27

@simahomlok: Jaja, láttam azt is, de a Berci cuccainak pontos származásáról nincs szó. Mondjuk jobban végiggondolva nyilván nem vackokat fognak ekkor felhajtás után eladni, Ha a bicikli kereke fél nap után kiesne a helyéről miután valaki megveszi, akkor az lehet hogy még gyorsabban terjedne el a neten:)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.26. 16:12:08

@betonacel: szerintem ebben pont az a jó,hogy nincs túl sok konkrét cucc, minden ködös,nem magyarázkodik a lapon se a csaj.ez van, és lehet agyalni,meg mérgelődni:D

betonacel 2009.10.26. 16:34:06

@Kontárblog:
Az biztos, hogy a bizonytalanság fenntartja az érdeklődést. De mondjuk az eddig elkelt dolgok közül például a PS2 elég drágán ment el. Lehet hogy végül nem is lesz érdemes megvenni semmit.

brékes 2009.10.26. 16:41:18

Én mindenesetre követem az aukciót, hátha megnyitják és akkor "Obamának" nincs menekvés :)

Sunamary 2009.10.28. 09:40:34

Hát én is olvastam egy két helyen arról, hogy ez most valóság és tényleg bosszút áll a nő vagy nem, vagy kamu az egész.
De.
Engem speciál csak az érdekel,mint általában a legtöbb vaterázót, hogy olcsóbban szerezzen jó cuccokat...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.28. 09:52:57

@Sunamary: ha valóság lenne, nem nyomnák az idexen, a tvben meg a rádióban.
véletlenül megtalálták Verát, mi?

freeplay21 2009.10.28. 10:33:22

akárhogyis, szerintem baromi jó reklám. jobb a sok "bedobok egy márkát, aztán vedd meg" helyett

Sunamary 2009.10.28. 12:01:23

:D Hát van benne valami.
De attól még ha reklám is megnéztem mit árul,mert a boltban is megveszem az akciós kenyeret ha az olcsóbb.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.28. 12:03:39

@Sunamary: hát ja
de abban is biztos vagyok, sokan csak azért regeltek a vaterára eredetileg, h beszóljanak a Verának, hogy ha-ha lebuktál. És ha már ott vannak...
Mindent összevetve szerintem nagyon bejött nekik ez a dolog, a hónap blogtémája marketinges körökben.

freeplay21 2009.10.28. 12:15:38

...és mi csak gerjesztjük itt is. szerintem egyre több hasonlóval fognak előrukkolni, dehát az újdonság varázs még hat.
ha legalább ilyen szintet tartanak, mint Vera videója, akkor nekem nincs is kifogásom

Sunamary 2009.10.28. 12:32:32

@Kontárblog: és ezzel meg is magyaráztad a lényegét.

Sunamary 2009.10.28. 12:33:21

@freeplay21: Nekem sincs kifogásom, amíg nem fajul el nagyon a dolog, és kreatív marad

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.28. 12:36:16

@freeplay21: egy ilyen poént csak egyszer lehet elsütni.
@Sunamary: magam is meglepődtem, milyen bölcs vagyok:)

stuncenpudli 2009.10.28. 16:15:39

A reklám tárgya maga a Vatera meg az új tagok, és utánna már megy is az üzlet, sok uj aukció sok uj díj, sok uj reklám az oldalon... Egyszóval a lényege mégtöbb pénz!

PancsMancs 2009.11.03. 16:39:49

a reklámoknak az a lényege, hogy beszéljenek róla, és hát ezt sikerült elérni..láttátok már a berci videóját?:D lesz itt még adok-kapok, következőleg a berci adja majd el a cuccokat:D

stuncenpudli 2009.11.03. 16:47:07

Ehhh én is erre gondoltam :D:D De az a második bercis videó már szánalmas, az a pulcsis... És pont megjött a playstation kb olyan csodaszerű mint a lebukás :D:D Röhej :D

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.03. 17:06:17

@stuncenpudli: igen röhejes, de göngyölödik, és ez a lényeg.
süti beállítások módosítása