A korábbi bejegyzésben mégcsak feltételezett gerilla-fogás színt vallott.
Vatera Vera kibökte: valóban reklámfogás csapodár férjének a cuccainak a kiárusítása. Most aztán válaszolgathat 0-24ben a Vatera titkárnője a kérdésekre.
A kommenteket olvasva mostmár mindenkinek összeáll a kép,a hirdetések még nyilván azért nem aktívak, hogy 'húzza a nép agyát'. Ez az egész történet Ausztráliában békésen éldegélő Bercistől, előző ellopták, ezt mégcsak egyszer használta PS2-stől, egyszer sem hordott nadrágostól, mindenestől, eléggé bűzlik.
De a kommentek gyűlnek, zsongás van körülötte, beszélnek róla, szóval a Vaterának tulajdonképpen megéri, mégha parasztvakítás is az egész..
Nő a látogatók száma, szóbeszéd tárgya lesz a dolog. Hatásosnak is mondhatjuk, bár egyesekben pont az ellenkező hatást éri el...
Azt hiszem ebben minden magyar virtus benne van:" Képesek támadni vagy védeni (ki-ki ízlés és vérmérséklet szerint) egy fiktív reklám-figurát. Aki beveszi ezt a - valljuk be - gyengécske marketing-maszlagot, és azért vásárol, hogy „Verának segítsen”, az UGYANOLYAN SZELLEMI SZÍNVONALON VAN, MINT AKIK ANNAK IDEJÉN ISAURA FELSZABADÍTÁSÁRA GYŰJTÖTTEK... "
A vatera saját szabályzatán is megszegi a reklám érdekében (személyes adatok kiadása tilos, stb...).
A cél szentesíti az eszközt. Egy újabb magyar gerilla. Kicsit gyengécske, kicsit átlátszó, de a Miénk.