Updated2x:
Tovább göngyölödik ismét a reklámok tömkelege, miután rákontráztak Verára. Itt már sejthető volt, hogy kampány indul, de kevesen gondolták, hogy ennyire nagy szóbeszéd lesz a témából. Videók és szidalmak és hivatkozások mindenfele. Megmozdult a blogger világ. És már várjuk is a következő videót.
(Megragadom az alkalmat, hogy megveregessem a vállam, én már a kampány indulásának első napján délben lepostoltam a dolgot:D )
Egyedül amit nem értek, hogy ha már mindenki rájött a turpisságra, miért játsszák még mindig a szerepet? Ezek után még azt is kinézem belőlük, ők csinálták a Depós videót, és azért lett direkt ilyen béna a kamerás része, és azért nem egy szőke herceg fehér lovon Berci... Vajon lesz rá válasz?
Ezt olvastátok? Vera azért jobb, mint a manó volt, nem?:D Különösen ennek a postnak a 3.kommentje:D
És itt egy kis prcikk. Úgylátom a kommentelők is nyomoznak a dologban:D Szerintem ez az év gerillaakciója címére érdemes
Update3:
Legjobban a bemutatkozó szövege tetszik:
"Sydneyben elkapott a homokvihar, itthon a feleségem üríti a lakásomat, 19 órát repültem, kilopták a bőröndömből a csokit és már a pulcsim is veszélyben.... Ja! És Vera is letagad..." VeraBercije
Ez folytatást ígér. Tudtam én, hogy nem ússzuk meg ennyivel:))
Furcsak kicsit a minősége, de ez még mindig életszerűbb, és szimpatikusabb, mint ez.
WTF? Ebben az a legfurcsább, hogy 10.14-én töltötték fel, pedig akkor még nem folyott a csapból is Vera, még nem szólt a TV-ben, rádióban. 12.-én indult egyáltalán az egész "gerillakampány". Elég valószínűtlen, hogy valaki rá 2 napra már így kiakad...És mi köze a szövegnek a videóhoz? Mintha nem is ehhez a videóhoz passzolna a cím.
Update 4: november 2.