Kövess!



2010.01.29. 19:37| Szerző: Kontárblog

Említettem már párszor, kedvenc gerillám meglepő módon a Kotányi nevéhez fűződik, nevezetesen az Elő a ráccsal, nevű kampányukhoz.
Lássuk a medvét: (Updated, megvan a 3.is!)


 





Tudvalevő, a kampány 2007-ben az ADCH-n díjjat nyert, nem mellékesen a Young & Rubicam Budapest készítette.

A kapmányvideók akkor mindenféle médiavisszhang nélkül, gerillamódra lettek szabadonengedve, és a kommentek csak gyűltek, az emberek morogtak, hogy ezek a mai fiatalok...Jópár hozzászólás jött, és senki nem jött rá a lényegére! Szidták a társadalmat, a meglepő ötleten agyaltak, hogy miért pont sütésre kell. De aki jobban megnézte, meglátta a lényeget.

Persze aztán idővel néhányan lelőtték a poént, a videó pedig sajnos el lett távolítva, de azóta több külföldi videómegosztóra is felkerült- immáron feliratozva. Több külföldi blog is írt róla.

Az én szívembe ez a kampány nagyon belopta magát.
Annyira ötletes, fiatalos, mozgalmas, és provokatív, hogy szinte mindenki besokkol, mikor meglátja, hát bizony ez egy Kotányi fűszerkeveréket reklámoz.

Zseniális. Zsongás!

Mellékzönge, de ahogy nézem, máshogy is megadták a módját, de erről sajnos még ennyit se hallottam.

Szerintem ez a jövő. A televízió zaján nevelkedett reklámkerülő emberek ingerküszöbét így lehet megpedzegetni. Az ötlet zseniális, és a kivitelezés is. Merész, és mindent visz.

Nálam ez a No1. víruskampány.



Share/Bookmark
Címkék: vírus  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr71791710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása