Kövess!



2010.06.18. 12:43| Szerző: Kontárblog

Egyszerű, ám megkapó szövegű plakátra bukkantam.
A minimalista képi világ még hangsúlyosabbá és egyértelműbbé teszi a reklám üzenetét.

 Találtam belőle egy másik verziót, ezen is szintén párhuzamba állították a víz által megtett utat, és az ez által elérhető saját teljesítményedet. Szerintem kvázi a csapvízzel szembe pozícionálták, mert azt ugye nem teszi annyira különlegessé a megtett út, és az nem a feltöltődés egyedi forrása.

 Nagyon egyszerű, minimalista az egész, viszont amit én hiányolok, hogy például nincs odaírva, hogy hány méter mélyről jön, vagy hogy teszem azt ez a legmélyebbről felhozott víz, vagy valami. Valami, ami megindokolja, hogy miért mellettük döntsek.
Ez egy nagyon szép ásványvíz reklám, de nem a márkát, hanem az ásványvizet általánosságba reklámozza - nekem legalábbis. Én hiányolom belőle azt a pluszot, azt a megkülönböztető ismérvet, ami miatt pont ezt a forrást kellene nekem választanom.

Egyébként a plakát nagyon szép, 'egyben van', hasonlóan a Natur Aqua reklámhoz, ez is a PET palackba zárt természetességet hangsúlyozza.

Viszont a honlapjukkal elsőre sikerült felidegesíteniük, én nem szeretem, ha egy honlap tolakodóan egyből zenél, főleg ha olyan hangosan, hogy egyből a lenémítás módját kell keresnem... Maga a tartalom rajta rendben van, tetszik, hogy össze van szedve minden évből 1-1 reklám, elgondolkodtató ezeket végigmazsolázni.
Ahogy nézem, a nagyon régi spotokban többféle vonalon is próbálkoztak, de összefűző motívum nem nagyon volt a reklámokban. A 2002-es egy egészen más színfolt volt, és ezután minden évben a természet-víz vonal ihlette meg őket.
Nektek melyik tetszik a legjobban?


Share/Bookmark
 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr792091340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.06.19. 11:15:38

azért azt érzed, hogy csak az olyan elvetemültek, mint mi, keresik a weboldalon a reklámokat... ha jól sejtem másnak ez eszébe sem jut, úgyhogy az nem feltétlen minősíti a honlapot

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.21. 16:35:47

A 2003-ast egy súlyos tripp után találták ki. :)
Nekem talán a 2005-ös tetszett a legjobban. Közvetlen, nincs csurig töltve pátosszal, és valahogy közelebb is érzem a családot is a termékhez, mint a hallá változó szobrot, a luxus-vitorláshajót vagy a japánokkal táncoló üzletasszonyt.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.22. 23:23:50

@druszilla: ok, de más elvetemült nem is nagyon nézegeti a honlapjukat:D

@ad-renalin: :D igen, a 2005-ös egész korrekt.
süti beállítások módosítása