A Vodafone háza táján kissé elborultak a kreatívok és netbogarakat gyártanak, a djuice pedig előadja, hogy márpedig ők igenis jófejek.
A djuice betáborozott a Nyugati térhez, a Vodafone pedig a Gödörhöz (legalábbis egy időre). Utóbbi állítja, hogy nem a konkurens mintájára építik fel a fiataloknak szóló, trendi és kissé szokatlan szórakoztató világukat. Ők mások… Nem csinálnak clubshopot, de Internet Édent igen. A helyszín tökéletes választás, a dekor már annál furább (be is lehet kukucskálni ). Kíváncsi lennék mit szívtak, hogy ez kipattant a fejükből.
Megközelíti az „annyira rossz, hogy az már jó” kategóriát. Ezek a bogarak, meg a reklámfilm… elég elvetemült az egész. :)
A Rumpuncs megnyitóján mi is ott voltunk, ami leginkább azért sikerült jól, mert szokatlan volt. Bloggereket meghívni sajtótájékoztatóra szuper ötlet! Tényleg. Ezen felbuzdulva már szervezzük is a saját kis összejövetelünket:) ELISMERÉS (legalább mert bevállalták).
Nyilván a cél az volt, hogy mi majd jól megírjuk, mennyire ügyesek stb.
Mivel ez még új, nehéz felkészülni a váratlan dolgokra, azonban örültem volna, ha előállnak válaszokkal azokra a kérdésekre is, melyekkel a djuice-ra hasonlítást feszegetjük. Mivel ilyen hangsúlyos szerepet kapott a szórakozóhely, engem érdekelt volna, hogyan tovább. Lesz-e később is ilyen? Vajon lesz állandó Vodafone törzshely? Hogyan képzelik el a dolgokat? Kicsit az volt az érzésem, hogy még ők sem tudják.
Cirka egy hétre rá megjelenik a djuice egy kis teaser-rel (ahogy Kontár meg is írta) majd a megadott időben előadják egy világraszóló spotban, hogy van egy rövidke filmjük. Nézzük meg!
A lényeg, hogy csináltak egy 8 perces kisfilmet – fogalmam sincs minek – ami arról szól, hogy, tegyük azt, ami jól esik, amit szeretünk, de legfőképpen ne akarjunk olyanok lenni, mint a címlapokon és a reklámokban szereplők. Ezért ők adnak csomó helyre – menő márkákhoz – vásárlási kedvezményt, hogy picivel olcsóbban olyanok lehessünk, mintha most léptünk volna elő egy katalógusból. Ti értitek ezt? Én mintha éreznék ebben egy aprócska logikai buktatót…
Beszélnek a videóban még néhány dologról, de nem értem miről. Mármint annyira lapos és semmitmondó az egész, hogy egyrészt nem bírtam megnézni kétszer, másrészt pedig nem értem miért nyomják ezt.
No meg kinek? Merthogy mi ebben élünk, hova ragozzuk még, hogy igen, sokba kerül a suli, igen, albérletet is fizetni kell és igen, valamiből meg kell élni? És akkor mi van? Most sajnálnom kéne magam? Mit várnak ettől és egyáltalán van bárki, aki beveszi ezt a bullshit szöveget?
Mellesleg pedig megint sikerült olyan diákokat beválogatni, akikkel még véletlenül sem tudnék azonosulni. Teljes ÖNGÓL.
„Mi nem nyomunk marketing bullshitet...” – Megint úgy érzem, hogy hülyének néznek.
A Vodafone és a djuice is egy nagyon érzékeny, sokszínű és egyáltalán nem elnéző, igen kritikus társadalmi réteget választott magának. Nincs könnyű dolguk, de hiába a specializálódás és a réspiacok kihasználása, ha a vállalat képtelen megszólalni célcsoportja nyelvén.