A pasi simán kinyírta, és nekiállt barkácsolni benne. Mármint a banner helyén.
Na, ez így elég bulváros cím, mi?:)
Meglepően jó reklámot találtam. Történt ugyanis, hogy gyanútlanul netezgettem, és egyszercsak szétkapta valaki a banner helyét, nekiállt fúrni, faragni, vakolni és ragasztani benne, míg végül becipelte a feliratot, hogy webshopjuk van. Belémfagyott a kattintás.
Odaszegezte a tekintetemet, be kell ismerjem. Egész profi.
Ez két reklámra emlékeztet.
(Update)
Mire emlékeztet:
Az egyik ez a kampány,( bővebben róla itt, és itt) amelyben fiatal zenészeknek hirdettek meg egy lehetőséget, egy versenyt, hogy élőben zenélhetnek honlapokon 1-1kockába zárva (hírnévért és pénznyereményért), a nézők pedig szavazhattak rájuk (ajándékért és az élményért persze).
A kampány hátterében egy belga bank állt, mely így próbálta az ifjúság figyelmét felhívni a bank fiatalos palettájára (Cannesban díjjat is kaptak érte, 2008 október és december között 44.845 látogató nézte meg a Bannaer Concerts weboldalát). Szerintem nagyon eltalált, eredeti és poénos ötlet:)
A másik ez a kampány. A dobozba zárt 'keress jobb munkát' hirdetési kampány, ezt gondolom mindenki ismeri.
Ez a banneres szerintem elég kreatív. Nem eredeti, de a szektorhoz képest mindenképpen egyedi, figyelemfelkeltő és meglepő.
Ami kicsit problémás nekem, hogy az üzlet neve nem derül ki, csak ha rákattintok. Dehát semmi se lehet tökéletes :)
Hamár így retrózunk, és témánál vagyunk, szeretem még tőlük ezt a kampányt:
Videó, videó és videó(best uf). (nem akarom telerakni az oldalt)
Vérbeli magyar reklámok magyar virtussal, amatőrnek tűnő módban:)
Szerintem elérik a célcsoportot vele. Kicsit mindenki bele tudja érezni magát a helyzetbe. Kicsit sárga kicsit savanyú, de a miénk-gondolom.