A Pink, mely oldal a Nőklapja Cafe koppintása véletlen hasonmása, még júliusban egy banneres népszerűsítő kampányt indított (most poroltam le, ezt akkor lőttem).
Maga a portál ekkor nyáron készült el, a Ringier gondozásában, a reklámkampányt a Neo Interactive indította útjára.
Ez volt az első hirdetésük, melyen megakadt a szemem. ( Katt a nagyobb képért)
Be kell valljuk, még ha fáj is az igazság, de ilyenek a nők:)
A nők mindent megkritizálnak, és mindenen irigykednek belül.
Emiatt szerintem minden nő kicsit tükörnek érezheti a reklámot, ugyanakkor azt sem árt szem előtt tartani, hogy nem mindenki szeret tükörbe nézni...Szerintem néhányan nem konstatálták nagy örömmel, hogy kiemelik ezt a, nem túl pozitív tulajdonságukat...
A másik reklámjuk már inkább 'nőcis'.
Ebben a reklámban egy cipő látható, és ha fölé visszük az egeret, a cipőbe 'belelátunk' gondolatokat.
"Megy az új minimhez; színházba is jó lesz; szebb, mint a főnökömé; fél napig gond nélkül hordhatom, stb."
Szerintem jól megcsinált kis banner, ötletes kivitelezés (ha jól emlékszem volt még kaktuszos is, de azt sajnos nem sikerült lekapnom). Fő mondanivalójuk az,hogy a nők kicsitmásképp látják a világot- és ez világosan le is csapódik a reklámból.
Nekem ez a banner teccetős. És hatékony is, hiszen szerintem mindenki (nem tagadom, én is) ennek hatására kattintott először a weboldalra.
Az már más kérdés, hogy azóta se néztem vissza:)
De a kampány maga szerintem hatásos, csak az nem teljesen világos, hogy "A közel 100 millió forint médiaértékű kommunikációs kampány sajtóhirdetésekkel, online kommunikációval, keresőmarketinggel, valamint vírusmarketinggel segíti a portál népszerűsítését"-ből kinek-mi csapódott le.
Mert én személy szerint néhány alkalommal láttam ezeket a bannereket, és ennyi.
Kicsit illúzióromboló látni, hogy ennyit költenek egy bevezető kampányra, és én nem láttam, nem is hallottam semmilyen vírusmarketinget:(
Nektek hogy jött le ez az egész?