Kövess!



2009.12.14. 06:43| Szerző: Kontárblog



Kedves Olvasóim!

Bár a blog szinte csak most kezdett belelendülni, kicsit vissza kell vennem a tempóból...Nem, hiába csillant fel a szemed, nem kell aggódni, nem vagyok előzetesben 1 rossz-szájízű kritikám miatt:D

Kezdetét veszi a téli vizsgaidőszak, és végre rá kell szánnom magam arra a fránya tanulásra... Nomeg a diplomamunka írásra is:D

Most egy darabig reményeim szerint jobbára csak tanulásra fogom használni a gépemet, és a székhez pillanatragasztózom magam egy nagy karton nassolnivalóval.

De a korábbi évek tapasztalatai alapján bátran merem írni, úgyse bírom ki egyhelyben, 3-4 naponta jövök biztosan, ha megláttok itt, üssetek le.
Annyi, hogy nem járkálok annyit a városban, és nem szörfölgetek órákat majd egy bő hónapig, szóval kisebb anyagmennyiségből fogok gazdálkodni- talán több lesz a régebben fotózott reklám a blogon.

Akinek nagyon hiányzom, pörgesse a régi cikkeket, [van 140 postom:)] vagy nézegesse, miket írtam korábban ide, meg ide, miket fényképeztem, és épp mit twittelek, és kövess facebookon.
Vagy olvasgassátok barátaimat is, Reklámfailt, Feminadot, Graftert és Greenr-t.

Csak gondoltam szólok:)

Szorítsatok:)


Share/Bookmark
Címkék: szolgálati én közlemény  |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr821595824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.14. 09:35:23

ui: remélem mindenki észrevette, hogy pár napja picit átalakítottam a sablon oldaldobozait:) vért izzadtam velük:D

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.12.14. 20:09:30

ugyan már, a vizsgaidőszak a legtermékenyebb része az évnek! én legalábbis mindig nagyon kreatív vagyok, ha tanulni kéne

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.14. 20:14:38

@venuswoman: énis ettől tartok, ismerem magam, de az a baj, hogy most tényleg komolyan kell vennem, mert ez már szó szerint a vég:D
Amúgy a kimutathatóan ilyenkor van nálunk a legnagyobb tisztaság, és ilyenkor a legnagyobb az egy főre jutó meleg étel aránya is:D
Viszont a tanulási görbe eloszlása nagyon nem egyenletes, 9nap alatt a tananyag 10%a, 1nap alatt a 90%a kívánkozik az ember fejébe:D

TERMÉSZETGYÓGYÁSZAT:20-805-4669:8-12 óráig 2009.12.16. 10:33:00

@Kontárblog: én még új vagyok nem tudom milyen volt de most nagyon tetszik csak így tovább a tanulásban is
süti beállítások módosítása