Kövess!



2009.12.18. 00:29| Szerző: Kontárblog

A Pécsi Tudományegyetem kitalált valamit.
Méghozzá nem is akármit.
Nemcsaktudastadunk.hu a link, a játék lényege, hogy előre bemutatja az érdeklődő felvételizőknek, mi vár rájuk, ha őket jelölik meg azon a bizonyos lapon februárban.
Virtuálisan végigjárhatjuk az egyetemi épület főbb pontjait, sorba állhatunk a TOnál, és a nap végén lepacsizhatunk a haverokkal a házibuliban.


Bár a játék órákon belül megunható, és a bevezető videó kicsit keményebbre sikerült, mint amilyen a játék-legalábbis nekem, de szerintem a maga nemében egyedülálló, tényleg fiatalos, és tényleg social ez a kezdeményezés.

Nagyon jó a kampány időzítése, hiszen még 2 hónap van a jelentkezésig a fiataloknak.

Bár kicsit emlékeztet a Jobb gazda vagy, mint az Állam c. online játékra (aminek persze a linkjét most nem találom, de talán 2007-ben röppent fel, és a különböző beruházásokat kellett kiegyensúlyozni), szerintem a felvételi kampányok közül ez eddig a legeredetibb, és legemberközelibb. (Ahogy visszanézem, tőlük ez is jó volt még).
Szerintetek melyik másik intézmény engedne, és valósítana meg magának egy ilyen jellegű kampányt? (én személyszerint az NYME-re voksolok)
Nekem a legmegkapóbb benne, hogy nem azt mutatják, mit érhetsz el a diplomáddal majd -tehát 3-4-5év múlva létező ideális képet festenek eléd, hanem a hozzá vezető út szépségeit és buktatóit vizualizálhatod. Engem megvett. Olyan kis gerillás.
 

via: Index


Share/Bookmark
Címkék: kreatív játék  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr211605755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2009.12.18. 17:47:22

sajnos az index "Legyél inkább traktoros" címmel egész más hangnemet hozott... azt hiszem kicsit túl szőrözősen nézték az egészet, elvégre... miért lennének olyan kérdések egy játékban, amire egy harmadéves gyógyszerész hallgató is csak nehezen tud kapásból válaszolni? Egyetértek, szerintem is pont ez a hangnem kell, amit a játék hoz, a célnak megfelel: megismerteti a leendő hallgatókkal Pécset és az egyetemet.
süti beállítások módosítása