Vajon tényleg van a 22ezer forintos parfümben 10ezer forinttal több hozzáadott érték a 12ezer forintoshoz képest?
Vajon, aki megveszi az XY sztárral reklámozott parfümöt, az tényleg elhiszi, hogy attól szebb/jobb/kívánatosabb lesz, mintha a negyed annyiba kerülőt venné? Tényleg elhiszi, hogy XY is azt használja?
Vajon mekkora marketing kell ahhoz, hogy eladj egy ilyet, és vajon aki megveszi, annak tényleg megéri?
Vajon ha adnánk három semleges üvegcsébe zárt termékmintát (vakteszt gyanánt) egy afrikai, nomád nőnek, 2-2nap használat után megtudná mondani, melykik került közülük háromszor annyiba, mint a legolcsóbb, és melyik kerül még annál is háromszor többe? És egy magyar nő, ha olyan parfümöt adnánk neki, amit még nem használt?
A nap gondolata: mire menne a parfüm ipar marketing nélkül?
(Ötletadó ez a PR-cikk)