Kövess!



2010.01.15. 23:00| Szerző: Kontárblog

Vajon tényleg van a 22ezer forintos parfümben 10ezer forinttal több hozzáadott érték a 12ezer forintoshoz képest?
Vajon, aki megveszi az XY sztárral reklámozott parfümöt, az tényleg elhiszi, hogy attól szebb/jobb/kívánatosabb lesz, mintha a negyed annyiba kerülőt venné? Tényleg elhiszi, hogy XY is azt  használja?
Vajon mekkora marketing kell ahhoz, hogy eladj egy ilyet, és vajon aki megveszi, annak tényleg megéri?
Vajon ha adnánk három semleges üvegcsébe zárt termékmintát (vakteszt gyanánt) egy afrikai, nomád nőnek, 2-2nap használat után megtudná mondani, melykik került közülük háromszor annyiba, mint a legolcsóbb, és melyik kerül még annál is háromszor többe? És egy magyar nő, ha olyan parfümöt adnánk neki, amit még nem használt?

A nap gondolata: mire menne a parfüm ipar marketing nélkül?


(Ötletadó ez a PR-cikk)


Share/Bookmark
Címkék: könyv  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr151673551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.17. 13:52:39

valami hasonló kísérletet végeztek a borokkal. Ezt le is írja Seth Godin a könyvében, h. a Riedel-féle borospohár önmagában képes kiváltani a placebo-hatást. Marketing, kommunikáció, imázsteremtés, többletérték - erről szól.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.01.17. 15:05:20

@Bery: igen, a boroknál is tényleg megvan ez az a marketing'aura'

igazából ilyenkor nehéz eldönteni-nekem-, hogy a marketing ilyen esetben valódi többletértéket,hozzáadott értéket teremt, vagy csak triplán beleszámolja az árba a reklámozás költségeit...

ez talán majd A sztárok is ezt ajánlják c.könyvben lesz ismét aktuális:)
süti beállítások módosítása