Napok óta agyalok, de nem tudok rájönni, mégis mi mozgathatta az Aldi marketingeseit eme spot megvalósításának irányába...
Hát az elsőre feltűnik mindenkinek, hogy ez eltér a korábbi reklámjaik vonalától, szinte semmi mondanivalója nincs, és az is sejthető, hogy lesz folytatás.
Nem találok magyarázatot a következő tényezőkre:
-ultragáz óriásmikrofon kérdőjellel
-miért csinálták az első és az utolsó pár képkockát ilyen 'realitysre? Inkább erőltett, mint vicces, senki se hiszi el, hogy nyers felvétel...
-akcentus. Persze, a Rádió1-es Cooky és Gianni nagyon menő, de azért Kovács István névvel talán nem kéne ennyire erőltetni..
-'itt vagyunk Magyarországon az Aldinál' -milyen meglepő, hogy Magyarországon egy magyar reklámban a magyar Aldinál vannak...
Szerintetek? Nektek átjön ez a reklám? Ki a célcsoport? A korábbi célcsoportot így meg lehet szólítani? Nem értem, egyszerűen nem értem...
Ajánlom még további friss bejegyzéseimet:
Updated:
Közben a kommentekből kiderült, hogy a reklámban szereplő István Kovács név nem álnév, ő egy létező, valóban az akcentusos kérdőjeles-mikrofonos riporter. Megvallom őszintén, valóban nem googliztam rá a nevére, de aki ebből rájött volna, hogy ki ő, annak küldök egy meleg kézfogást. És web2-ben mozgó emberként... a 120 followerem közül eddig 1 ember jelezte, hogy hallott már róla, így talán énse szégyellem magam emiatt a hiányosságom miatt annyira.
A reklám valóban teasernek tűnik, attól viszont nem tudok eltekinteni, hogy míg a teaserek általában érdeklődés-felkeltéses folytatásos történetek, ez semmiben se kelti fel az ember figyelmét. Vajon mire fognak rájönni ebben az Aldi reklámban, a termékeik tényleg olcsók és jók? Hmm,de várom már a következő epizódot. Ha valóban teaser, akkor nem pörögték túl a dolgot a marketingesek...