Hömpölyög a felsőoktatási kampány, márcsak egy hétig hezitálhatnak a felsőoktatásba vágyók, és még egy hetük van az intézményeknek, hogy velük legyen tele a média.
Engem a Facebookon talált meg a Károly Róbert Főiskola kampánya, nagyon felkészültek, az online megjelenésen túl összeraktak egy pörgős spotot és egy zsúfolt plakátot is.
Igen, tudom, hogy az ilyen promóanyagokban orrba-szájba fényezi mindenki magát, és ilyenkor a létező összes domborítanivalót összegyűjti az intézmény, de ezt a kampányfilmet mikor először végighallgattam(leszedhetetlen), az futott végig az agyamon, hogy 'vegyél már levegőt, ember, nem bírom ezt megjegyezni'.
Igazán tetszetős ez a prezi.com-os design, és legnagyobb meglepetésemre tényleg működik a károlyróbert.hu így a maga valójában, de ez a felsorolás így igen sok, mint a plakáton is.
Tetszik, hogy egyedi, fiatalos, pörgős, ugyanakkor pl az ökokolesz is divatosan hangzik, de szerintem egyrészt nem túl hangsúlyos tényező a döntésben, másrészt mivel még a google se tud róla túl sokat (mint ahogy a gasztro-informatikáról se), talán inkább a tutiállásomlesz-t kéne előrébb tenni, meg a sportot...Azok inkább nagyobb betűvel írandóak, a fókuszt ide kéne helyezni.
Egyben nézve az egészet nagyon tetszik a kampány maga, hogy tényleg többcsatornás, lendületes és újszerű, de ezen a felsoroláson még finomítanék egy kicsit...