Kövess!



2010.02.16. 23:10| Szerző: Kontárblog

Megcsapott az Auchan legújabb twittje:
Jin, és Jang, korábban már megismert, rendkívül számító, követelőző, falánk édes kis Auchan rágcsáló twittelni kezdett.
A kreatív névválasztáson nem is merengtem sokat, rágugliztam, mi is lehet az apropó.

Nekem eddig úgy tűnik, karácsonykor indították útjára a két rágcsáló 3 kis spotját, és most újra feltöltötték őket, gondolom némi zsongást szeretnének varázsolni köréjük.
Nézzük hát párás szemmel eme remekműveket.

 

 


És most mindenki merengjen el rajta, mi értelme van februárban újra feltölteni a karácsonyi spotokat...

 

Update: Már gerilla is van!


Share/Bookmark
Címkék: karácsony áruház  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr501764810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.16. 23:49:34

Jajj, én ebből egyet láttam a televízióban is, mert rájöttem, hogy nekem azokat is ismernem kellene, amik ott mennek, de aztán megnéztem, és rájöttem, hogy nem, jobb a tudatlanság, mert ezek kiégetik az agyamat, és akkor bután néznék ki agy nélkül, de ezt már láttam, és megállapítottam, hogy az Auchan alapvetően elbaszta a kommunikációját ezzel a vonallal, uff.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.16. 23:56:39

@Konrad: szerintem alapvetően leviszi az ingerküszöböt a televízió, mert annyi rettenetes reklámot lát az ember, hogy idővel egy kevésbé sz@art is már egész jónak lát-a kontraszt miatt.

Én is úgy vagyok vele, hogy nem nézek tv-t,ami megüt egy bizonyos szintet,vagy lehet rajta csámcsogni,azt előbb-utóbb úgyis feltöltik valahova.

Nagyjából lehet sejteni, kiket akarhattak megcélozni ezzel a típusú reklámmal az Auchanosok, de azért 2lépéssel hátrébbról valóban látszik már, hogy hát sikerült az egészet bizony a béka segge alá pozicionálni...

Örülök,hogy te is így látod, nem akartam nagyon negatív lenni, mert már elég sok kritikát kaptam mostanában, hogy túl negatív vagyok, dehát kérem..tessék megütni egy szintet:D

sensimilla 2010.02.18. 09:27:31

A magam szakmai szemével én is konkrétan dühöngtem rajta egyszer, hogy ez mekkora fos, és miköze ezeknek a patkányoknak az Auchanhoz, meg mi az a randa és félelmetes macska, stb.

Mire apám közölte, hogy szerinte irtó cukik, és milyen jópofa a többi reklámhoz képest, és milyen édes hangjuk is van.
Ekkor a bátyám is bekapcsolódott, és mondta, hogy ő így nem merte mondani, mert mégiscsak én értek ehhez a családban, de szerinte is jó a reklám. Végeztem egy spontán közvéleménykutatást nagy felháborodásomban, a környezetemben élő nem szakmabeli 30+-osok között, és többségüknek tetszett.

Tehát a célcsoportnál (már ha ez a célcsoport) sikert aratott a cucc. Sajnos tudomásul kell vennünk, hogy nem egymásnak csinálunk kampányt, és hogy bizony a fogyasztó sokszor teljesen másképp látja a dolgokat, mint ahogy mi gondoljuk, hogy ő látja.

És bár lehet, hogy a Twitter geek-ek egyértelműen elutasítóak lesznek velük szemben, azért SP vagy ZimányLinda követői között elképzelhető, hogy sikert arat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.02.18. 10:36:52

@sensimilla: az, hogy tetszik, nem jelenti azt, hogy ettől az Auchanba megy és nem a Tescoba. Nem az a baj a reklámmal, hogy rosszul lenne kivitelezve, vagy nem lenne aranyos, hanem az, hogy nem való - szerintem - az Auchan arculatához és szolgáltatásaihoz. Hacsak nem arra utalnak, hogy náluk a patkányok is jól tudnak lakni...
Én is célcsoport vagyok, elvileg az egyik legközelebbi áruház az Auchan, mégse oda járok, és ez a reklám sem győzött meg arról, hogy oda kellene járnom. Ennyi.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.18. 10:37:26

@sensimilla: igen, énis ezt tapasztaltam, hogy jobban szeretik,mint a Bries légfrissítő digitális figuráit(pedig kb az a szint), igazából egyszerűen sokak úgyvélik, ez annyira szar,hogy már jó.olyan kis bárgyú.

nyilván mindent a célcsoporthoz kell mérni, és sajnos időről időre énis rádöbbenek, mennyire nem vagyok 'átlag fogyasztó'.
De azért ez a névválasztás...Jin és Jang..

sorica123 (törölt) 2010.02.21. 17:47:18

@Konrad: az élő pockokat szeretem, de ez borzasztó buta. Így emberi hanggal olyanok, mint a rossz kölykök, akik szia helyett is úgy köszönnek, hogy mit hoztál?
Nekem a legjobb Auchan reklám az volt, hogy anno jobban szerettem benne dolgozni, mint a Tescóban. Nesze neked, kaptam most ellenreklámot is: olyan helyre akarnak építkezni, ahova nem kéne. Ez az 'olyan hely' egy tőzegláp. Mondjuk eleve mi a fenének pont az kell nekik, mikor plusz építési költség és meló egy betontányért rakni a épület alá? És akkor még nem is említettem, hogy azé' nem csak mi emberek élünk arrafelé, tehát ezt is illene a nagy terpeszkedésben figyelembe venni.

Re 2010.03.11. 14:54:48

Komment - no comment, vásárlói bejegyzés:

Tisztelt Auchan!
Szeretném megköszönni Önöknek azokat a boldog perceket, amit a két kis tengerimalac reklámja okoz. Imádom őket, még a telefonomon is ők vannak.
Ha rossz a hangulatom vagy bármi, elég rájuk néznem.
Mióta az első reklámfilm megjelent, azon drukkolok, hogy lehessen kapni például plüss formában.
Ha tudnak ezzel kapcsolatban bármit, kérem tájékoztassanak.
Előre is köszönöm!
Tisztelettel:
süti beállítások módosítása