Kövess!



2010.03.22. 08:31| Szerző: Kontárblog

Hű olvasóim megszokhatták már, hogy általában a vagy nagyon jó, vagy nagyon ócska reklámokat dobok fel a blogra. Hát most egy olyan következik, ami szerintem szinte senkinek nem jutott el az ingerküszöbéig, egyszerűen annyira semmitmondó és jellegtelen, hogy szinte kár rá  a titát is pazarolni.

Nem láttam a filmet, a netes leírások szerint nem lehet nagyon rettenetes, nade hogy egy ennyire tucat plakátot csinálni...minek minek minek?

Annyira tipikus ez a beállás, meg az egész, hogy akár még egy 10-15évvel ezelőtti, Vissza a jövőbe típusú film plakátja is lehetne.

Úgytippelem, ez nem sok embert motilvál arra, hogy bemenjen a moziba megnézni...
Tudom, tudom, biztos nem én vagyok a célcsoport...


Share/Bookmark
 |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr231837870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boriska 2010.03.22. 14:39:10

Szerintem van egy kis Harry Potter feelingje. Azzal meg talán még el lehet adni egy-két dolgot.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.22. 14:45:33

@boriska: igen, kb nekem is egy 121+1. Harry Potter, Gyűrűk ura, stb plakát jutott eszembe róla..

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2010.03.22. 18:38:21

Ez egy nagyon rossz film. Egy vicces dolog van benne, Pierce Brosnan szerepe, de egyébként nem ér meg egy mozijegynyi pénzt sem :(
süti beállítások módosítása