Kövess!



2010.04.08. 08:53| Szerző: Kontárblog

A kereslet és a kínálat fő találkozási helye ezúttal a facebook:)
Vizsgáljuk meg ezt a 4 kis hirdetést.

Haladjunk szépen lefele a lejtőn sorba!

Nézzük meg először is a Kirowski hirdetést. Ez nagyon ügyesen szűr!
Mókás, ötletes és elgondolkodtató, de vajon annak is, aki nem esik bele a célcsoportba?
Ebben már nem vagyok olyan biztos...
 
Jöjjön a második, a Fanta-emóman. Ez nem kicsit emlékeztet az iwiw első alkalmazására, ami miatt többen hagyták ott a közösségi oldalt, vagy lettek önértékelési problémáik... Mégis ki a fenét érdekel, hogy bevállalósak-e az ismerőseim? Maximum, ha éppen egy swinger klubba akarnék valakit elrángatni, akkor lenne aktuális a kérdés, de azt meg inkább nem a Fantára bíznám..

Nézzük a harmadikat, a meglepően magenta Nokia hirdetést.
Ezzel főleg az a bajom, hogy nem ígér semmit... Semmi csalogatót, ami rávett volna, hogy legalább odakattintsak.Nekem ebből annyi derül ki, hogy van egy nagy, meg vélhetőleg sok kicsi, pusztulásra ítélt Nokia közösség. Miért akarnék kapcsolatban maradni velük?
Most hirtelen nincs a farzsebemben egy diagram róla, de ismerőseim többségének nem Nokia telefonja van, sőt nekem sem, miért érné meg akkor nekem csatlakozni a közösségükhöz?

És végül a negyedik, na ez nekem teljes képzavar...
Erősen Harry Potter jelenetre hajazó CD borító, wellnesshétvége és a Revalid. ?!?
Ok, egy kényezhető hétvégés Revalid nyereményakciót még reálisnak tartok, de hogy jön a képbe a CD borító, főleg EZ a CD borító?
Ha még egy ilyen lenne, akkor azt mondom...:)
Talán az lehet a gond, hogy nem én vagyok a célcsoport, de ez nekem valahogy nagyon nem áll össze...

Szavazz, neked melyik tűnik a leginkább elbaltázottnak?

 


Share/Bookmark
 |   | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr471903521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JobbanTudom 2010.04.08. 15:40:53

Nem nagyon tudok különbséget tenni a "másik három" között. Az első zseniális - szerintem.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2010.04.08. 18:05:36

konti,

nem gondolod, hogy a célcsoport fogalmából eredően tökmindegy, hogy aki nem esik bele, az mit gondol?

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.08. 18:37:43

@chimie: konti, ez jó,így még nem hívtak:D Köszi,hogy itt vagy:)

Creanak volt egyiknap egy igen jó mondása, valahogy úgy hangzott, hogy ha egy cég nagyon ügyesen céloz a célcsoportjára, lehet, hogy soha nem találkozol a reklámjukkal. Ez azt hiszem, nagyon idevág. FB-on 100 éves a jelölésem,és valahogy mégis megtalált:)

Egyrészt, mivel látom őket, ezért nagyon nem mindegy, mi a véleményem róla, mert attól függetlenül,hogy nem rám céloznak, még működhetne is a dolog:)
Másrészt, nem hiszem, hogy bárkinek is összeáll a kép, az a CD borító valahogy egészen nem illik bele a Revalidos idillbe...
Szerintem maga a szöveg is elég elcseszett, a készíts saját CD borítót szövegre szerintem 16éven aluliak kattannak rá max...wellnesshétvége,háát nem tudom,szerintem nem lett ez az akció jól kitalálva...

MiaReklám 2010.04.19. 14:18:18

Valóban képzavar van a negyediken. A Revalid + Wellness hétvége engem ugyan beindítana, de hogy CD borítót készítsek??? Különben is, akinek szép dús a haja, az miért is kell hogy Revalidot szedjen. Vagy most egyáltalán mi is van ezzel????

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.19. 14:28:10

@MiaReklám: na,úgylátom te is rátapintottál a gondolatmenetemre:)
a hét talánya volt nálam.
süti beállítások módosítása