A kereslet és a kínálat fő találkozási helye ezúttal a facebook:)
Vizsgáljuk meg ezt a 4 kis hirdetést.
![]() | ![]() | ![]() |
Haladjunk szépen lefele a lejtőn sorba!
Nézzük meg először is a Kirowski hirdetést. Ez nagyon ügyesen szűr!
Mókás, ötletes és elgondolkodtató, de vajon annak is, aki nem esik bele a célcsoportba?
Ebben már nem vagyok olyan biztos...
Jöjjön a második, a Fanta-emóman. Ez nem kicsit emlékeztet az iwiw első alkalmazására, ami miatt többen hagyták ott a közösségi oldalt, vagy lettek önértékelési problémáik... Mégis ki a fenét érdekel, hogy bevállalósak-e az ismerőseim? Maximum, ha éppen egy swinger klubba akarnék valakit elrángatni, akkor lenne aktuális a kérdés, de azt meg inkább nem a Fantára bíznám..
Nézzük a harmadikat, a meglepően magenta Nokia hirdetést.
Ezzel főleg az a bajom, hogy nem ígér semmit... Semmi csalogatót, ami rávett volna, hogy legalább odakattintsak.Nekem ebből annyi derül ki, hogy van egy nagy, meg vélhetőleg sok kicsi, pusztulásra ítélt Nokia közösség. Miért akarnék kapcsolatban maradni velük?
Most hirtelen nincs a farzsebemben egy diagram róla, de ismerőseim többségének nem Nokia telefonja van, sőt nekem sem, miért érné meg akkor nekem csatlakozni a közösségükhöz?
És végül a negyedik, na ez nekem teljes képzavar...
Erősen Harry Potter jelenetre hajazó CD borító, wellnesshétvége és a Revalid. ?!?
Ok, egy kényezhető hétvégés Revalid nyereményakciót még reálisnak tartok, de hogy jön a képbe a CD borító, főleg EZ a CD borító?
Ha még egy ilyen lenne, akkor azt mondom...:)
Talán az lehet a gond, hogy nem én vagyok a célcsoport, de ez nekem valahogy nagyon nem áll össze...
Szavazz, neked melyik tűnik a leginkább elbaltázottnak?