Kövess!



2010.05.14. 14:07| Szerző: Kontárblog

Palackpósta hozta tegnap, de csak most jutottam el odáig, hogy megnézzem.
Azt kérdezték, szerintem ez mi lehet.
Megnéztem, és arra jutottam, hogy fogalmam sincs.
Van ez a honlap, http://karolyhozta.com/ itt található ez a videó, és a szöveg, hogy május 14-én kiderül. 

Megnéztem a videót, nekem hirtelen a Rudolf herceg féle víruskampány ugrott be, (legalábbis valahol mélyen reménykedtem, hogy nem valamelyik telefontársaság újabb teaser kampányáról van szó.)
Aztán hirtelen konstatáltam, hogy a honlapon szereplőeknek megfelelően péntek délután van:D

Megnyitottam új ablakban a videót, és kiszúrtam, hogy nem sikerült nagy utat megtennie, 3 nap alatt 400-an nézték meg- de khm.. meglepő módon már született 6 megjegyzés:D

Ráeszméltem, hogy bizony Károlyhoztának csatornája van, és 18 perccel ezelőtt feltöltötte a videó második részét is;) (érdekes, hogy az egyik számláló 18 percet, a másik 4 órát mutat)

Ekkor már megvolt a nagy felfedezés... (nem lövöm le a poént, katt a tovább gombra)(a facebookosok itt előnyben vannak:D)
Tovább >>

 

 ez bizony egy Vatera kampány.
Szerintem közel se fog akkorát szólni, mint Vera, ez a második videó szerintem nagyon mesterkélt, művi módon titokzatos, és túl hosszú lett.

"Károly walesi herceg bejelentette, hogy ük-ük-ükanyja révén részben ő is magyar.
Márciusi magyarországi látogatása alatt váratlanul 20 lezárt fadoboz érkezett a Magyar Windsor Kör címére.
Lehet, hogy az esetleges magyar rokonoknak szánt ajándékok vannak bennük? "

Nekem nem egészen áll össze a sztori... Károly mégis miből vette most olyhirtelen észre, hogy x-ed íziglen magyar*? (a Vaterások szóltak neki? Mint ahogy a Hernádi Juditot is tök véletlenül találták meg a koleszterinszint-méréssel) Utánanéztem, lehet, hogy tényleg valós...és most csak ezt a hype-ot lovagolják meg?

Nem tudom, nekem ez a sztori túl bonyolított, és nevetséges. (Ha az elején nem tudják a dobozokat kinyitni, a vevők hogy tudják? és akkor a második videón már miért néz ki úgy, mint ami mindjárt szétesik?)

Ami számomra furcsa, hogy miért rántották le ilyen hamar, 3 nap után a leplet a történetről, hiszen az 1. videó nem ért még el túl nagy látogatottságot, ezek után meg a kutyát se fogja már érdekelni:)

Lelki szemeim előtt már látom, hogy mindenki azon töri a fejét, vajon a dobozba Károly van-e csomagolva, és vajh melyik szerencsétlen vevőre fogják a Vaterások ráosztani? :D
Nem tudom, vajon innen merre fogják tudni továbbvinni ezt a kampányt, de nekem ez így édeskevés ...

Neked bejön?

Update: átalakult a honlap, felkerült a kettes számú videó is, és néhány menüpont, amitől már kicsit kerekebb lett a dolog, de nekem még mindig elég furcsa..


Share/Bookmark
Címkék: teaser  |   | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr392002835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.05.14. 15:19:50

csak egy megjegyzés: Vera tegezett minket nem? Akkor most miért magáznak? Nem is illik a Vaterához...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.14. 15:22:57

@druszilla: tényleg magáz, a végén a feliratban is, pedig egy ilyen poénosnak szánt játékos dologgal nem hiszem, hogy a magázandó 60+t célozták meg...

ajjajjj · http://www.youtube.com/watch?v=BtP9Ugc5Eu8&feature=related 2010.05.17. 23:08:30

Engem inkább az érdekelne, hogy a licit a Vaterán hogy fog menni. Hiszen ugyebár "három ládát felbontottak" és mindegyikben 200 ezer közeli értékű cucc volt. Namost ez ennyi alapján higyjem is el? Sok madár persze licitálni, fog és kb 100 ezerért megy el egy-egy láda. A Vatera szerintem nem járatja le magát egy inkorrekt zsákbamacskával tehát extrémen értéktelen dolog nyilván egy dobozban sem lesz. Azonban a kérdés, hogy lesznek-e kvázi vesztesek, akik árában vesznek majd meg valamit, vagy esetleg túllicitálják és lesz-e, aki jól jár, esetleg főnyeremény?

Kötöny 2010.05.18. 06:03:36

Hello!
"Károly mégis miből vette most olyhirtelen észre, hogy x-ed íziglen magyar*?"
Na igen. Ezt én is furcsállom, ugyanis én pl. tudtam! Még valamivel több is, mint 1/32-ed részben, de ebbe nem megyek bele, aki utánaolvas, könnyen tájékozódhat, egy királyi család őseit könnyű felkutatni.
Szóval ez nem igazán "művi és mesterkélt". Ráadásul valóban tett erre utalást márciusban, de ahelyett, hogy "Károly bejelentette, hogy 1/32-ed részben magyar", úgy lenne helyesebb fogalmazni, hogy "Károly emlékeztetett minket arra, hogy több, mint 1/32-ed részben magyar". Ja és ugye nem is ük-ük-ükszülőnek hívjuk azt a rokonunkat, hanem szépszülőnek! Károly herceg egyik szépanyja Rhédey Claudia Zsuzsánna volt. Ha ezt a nevet beütitek a gugliba, gondolom sok találatnál ott lesz, hogy milyen módon kapcsolódik Károlyhoz.

Kötöny 2010.05.18. 06:09:26

Ja és szerintem az emlegetett magyar rokonokat is könnyen meg lehetne találni, pl. Bochkor Gábor mondta egyszer, hogy a Windsor család rokona. Kerestem is róla linket:
velvet.hu/blogok/gumicukor/2008/04/03/bochkor_gabor_erzsebet_kiralyno_rokona/

Kötöny 2010.05.18. 06:19:39

Ajjajj hsz-éhez meg annyit, hogy fix 1000 pénzért fognak elkelni a ládák, de nem tudni előre, hogy mikor indul az árverésük, tehát ez arra motiválja a népet, hogy folyton a Vaterán lógjon. Ez benne nekik az üzlet, biztos, hogy nem vernek át valami vacakkal.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.18. 10:15:38

@Kötöny: ok,én utánaolvastam és utána átírtam picit a postot,mert láttam hogy tényleg vannak fent cikkek, hogy járt itt ezzel kapcsolatban, stb, de nem hiszem, hogy túl sokan tudnák ezt a dolgot.

a 'művi és mesterkélt' az maga a jelenet nekem.olyan idétlenül,abszolút nem életszerű.sem az,ahogy a dobozokat feszegetik, sem az, ahogy az interjú alatt a dübörgés ellenére továbbmondja a szöveget az öreg, és hogy a riporterek nem repülnek egyből rá a cuccra.

Kötöny 2010.05.20. 06:15:06

@Kontárblog: Na jó, persze, azt én is egyből vágtam, hogy ez nem egy hír, hanem egy hírnek álcázott reklám, de sztem jópofa dolog, akár a múltkori Vaterás akció, mikor a csajszi eladta a férje cuccait, vagy akár a Rudolf herceges projekt. Jobbak az ilyen kreatív reklámok, mint pl. a mosóporos baromságok. :)
süti beállítások módosítása