Kövess!



2010.05.23. 10:00| Szerző: Kontárblog

A napokban vettem észre ezt a plakátot,  és igazából három dolog tűnt fel rajta:
-a kólásüveg tetejénél sokkal életlenebb a fröccsenő kóla, mint a háttérben...
-a háttérből egy bizarr arckifejezésű emberke kólával locsolja a kólát (?!?!)
-az a bizonyos ember pont úgy néz ki, mint George Michael az egyik klipjében (?!)

 

 

Engem ez az összkép inkább elrettent, minthogy vásárlásra motiváljon.

Már csak az a kérdés: mi köze a felirathoz a kreatívnak?
Ha egy cicababa locsolgatná az üveget, akkor legalább mondhatnánk, hogy tucat. Így viszont csak értelmetlen...


Share/Bookmark
 |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr532024199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.05.23. 12:40:25

A Coca-cola célja a Zéróval az, hogy a férfiaknak is el tudják adni ugyan azt a light kólát, amit egyébként a női diétáskólák piacára pozícionáltak. Ezért az üzenetek, mindig férfias, macsó' és nagyon menő hatást kívánnak elérni.
Biztos azt akarja ábrázolni, hogy képes leszel tőle nagyot spriccelni :)
Így a férfiak biztosan azonosulni tudnak, az egyébként szerintem nagyon ocsmány ízű löttyel :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.05.23. 12:43:29

@MárkaJani: ó,akkor azt akarja mutatni,hogy nem a teljesítmény a 'zéró'?
kis ember is nagy diétáskólával jár?:D
süti beállítások módosítása