Alig egy hónapja már volt róla szó, hogy milyen égő az a banner, de most már kicsit eloszlott a köd, és nekem úgytűnik, igen meglepő dolgot csinált az egyik hirdetőportál egyen promó-videókkal.
Twitteren megsúgták, a cég a Vaterához tartozik, az ő honlapjukon talált meg az Otomoto következő bannerje, amely kattintásra ingerelt.
A honlapra érve leesett a dolog lényege, 6 sztereotip személyiség közül választhatunk, akik megfelelő számú kattintás és adatbevitel után reklámozni fogják a termékünket, és adják az arcukat hozzá.
Ez eddig nem tűnik olyan eszeveszett poénnak, de a videók maguk ... azok mellett nehéz szó nélkül elmenni:)
Mazsolázgattam kicsit, íme Szado Mária, Béjbi Brigi, Hárdkór Laci, Speedy Józsi, Gar Asia és Kompakt Olga. (a videókat random válogattam a személyiségtípusokhoz, anyagi érdekem nem fűződik hozzájuk)
Van köztük durván erőltetett is jópár (főleg a két pasi videója sikerült igen gyengére...), de szerintem pl a kimonós jól eltalált:)
Természetesen az már más kérdés, hogy valószínűleg nem az adatokra figyel az ember a videó alatt, így szerintem maguknak a hirdetéseknek elég kicsi a hatékonyságuk (és elég magas a próba-kamu arány) de egy kis zsongás mindenképpen elindít a dolog.
Plusz extra,hogy lehet egyből twitterre, vagy facebookra nyomni a videót. Ügyes!
Az ötlet nagyon tetszik, de a megvalósítás hagy némi kívánnivalót maga után...
Megjegyzés: mivel ezek a videók nincsenek fent időtlen időkig, megtörténhet, hogy mire e sorokat olvasod, már egy, vagy több nem elérhető közülük mert leszedték, mert kamu. Akkor mazsolázz a galériából. Feltéve, hogy az még él:D