Kövess!



2010.06.08. 19:47| Szerző: Kontárblog

BKV post frissítve:)

Bocsi a pocsék minőségért, ezt már tényleg a krumplihéj alól mentettem ki:)
Tehát, van egy második verziója is ennek a BKV-s 'ne bliccelj' kampánynak.
Ez már azért inkább a röhejes kategória, ezt már tényleg senki nem fogja komolyan venni...


A mögöttes tartam ugyanaz, de ez a kreatív azért jóval gyengébb-szerintem.
Itt már sokkal hangsúlyosabb az érvényes szó, de inkább már fenyegetőnek hat.
Ezek a szemek... manga style:D

-----------------------------------------------------------------------------------------
Nagyon ötletes BKV reklámra bukkantam az egyik lapban, meg kell, hogy osszam veletek:)

Ez szerintem nagyon jól sikerült:)
Ötletes, mókás, és mindenkihez szól érti.
Bár a képi világ nem a legalaposabban kidolgozott, és van rajta fogás bőven a karikatúráknak, remake-eknek is, mégis azt kell, hogy mondjam, a szöveg elviszi a hátán az egész hirdetést!
A céghez képest mindenképpen ütős, tetszik, gratulálok!
Sokkal kreatívabb, mint a MÁV hasonló célzatú hirdetése volt: Kérjük, NE blicceljen- felirattal.


Share/Bookmark
 |   | 8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr382057486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.06.05. 09:33:49

Meglepően könnyed meg laza ez a bkv-tól. Fura ez így egy mondatban... Nem, nem nekem szól, de tetszik :)

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2010.06.05. 10:28:27

Kérdés, mennyire hatásos. Engem semmilyen formában nem motviál arra, hogy jegyet vagy bérletet vásároljak (lehet, tudat alatt közrejátszik a BLV-gate is).
A reklám maga szép és jó is, remekül meg van rajzolva (szerelmes is lettem a kis bliccelő lánykába :)), ráadásul a szöveg is szuper hozzá, de annyira vicces, hogy nem lehet komolyan venni. Kicsit arra a gyorshajtás elleni gyurmafigurás szörnyen rossz reklámra emlékeztet, amely nem hívja fel a figyelmet az ügy komolyságára.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.05. 11:34:12

@Repülő Majom: szerintem akit a BKV-s orkok nem tudnak bérletvételre motiválni,azokat semmilyen printhirdetés se tudja.
A MÁV-os kimért, és komoly.Szerintem a többség még észre se veszi,nem hogy komolyan... Szerintem igenis érdemes kicsit a szokásostól eltérő,akár vicces,akár grotesztk aspektusba csomagolni a szokásos dolgokat.Hátha jó sül ki belőle:)

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2010.06.05. 19:13:04

Szerintem betalál(hat), ha mindenhová kiteszik, és nem tudod kikerülni a szemeddel. Egy idő után lehet szuggesztív hatása :D

Irgalmatlan Szamaritánus · http://reklamarc.blog.hu 2010.06.06. 13:14:28

Az ötlet valóban nem rossz! Visszahozták egy kicsit a "régi idők" plakátjainak hangulatát (direkt nem szocreált írtam). Az előtérben a görnyedt férfi sziluett lehetne büszkébb tartású, mutatva a büszkeséget, hogy "nekem van jegyem nem félek"! Kicsit elüt a bliccelő lányka és a többi elem kidolgozottsági szintje, de így is egyetértek, nem vártam a BKV-tól én sem ilyen frappáns reklámot! Ha egyszer a Szerencsejáték (Z?)rt. is csinálna egy reklámot ami tized ennyi kreativitást felmutatna, nagyon örülnék!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.06.06. 13:22:38

@Irgalmatlan Szamaritánus: igen, a színhatások szerintem se a legjobbak, de az ötlet tényleg jó.
Hát sajnos a Lottóreklámok ügyében bizony tényleg elkellene a kreativitás,remélem olvasták a postjaimat:D

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.06.08. 16:12:10

"...vagy kérdezze meg bérletárusát, ellenőrét." - az már régen rossz, ha az ellenőrt kérdezgetem. Elküldene a francba egy csekkel. :D

Amúgy nekem is nagyon tetszik ez a kampány. Kétségkívül haszontalan, de legalább jó.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.06.09. 08:46:24

A legendárium szerint a BKV-nak mindig jó kis marketinges stábja volt. Csak sajnos sok hasznuk és lehetőségük nincs. A reklám jó, de értékesítést, eladást nem ösztönöz.
süti beállítások módosítása