Kövess!



2010.09.20. 23:54| Szerző: Kontárblog

Bár nem nézek televíziót, (búúú) a dumaszínház produkcióiba lépten-nyomon belefutok így is- az OTP-s viccmesélős bannerek okán. Ezzel nincs is semmi gond, ám ezzel a plakáttal már annál inkább.

A fekete-fehér színhasználat, a furcsa komor arcok, no meg a kompozíció maga engem speciel leginkább az aradi 13 vértanú történelemkönyv béli ábrázolására emlékeztettek már első ránézésre is. Erre a képzetre még jobban ráerősít a szöveg: Élő humoristák élőben. Vegyen jegyet, amíg nem késő! no meg a fényképek alatti '1985-' jelölés.

Picit utána keresgéltem a neten, és ráleltem a dumaszínház blogjára. Az egyik bejegyzésben épp ezzel a plakáttal dicsekednek, ám ha jobban megnézem, nekem inkább az az érzésem, magyarázzák a bizonyítványt, mintha mentenék a hirtelen elfogadott kreatívot...
A halálról a halhatatlanságra próbálják terelni a gondolatokat- ám akkor miért nem ezt ábrázolták?
A postot lájkoló 28 ember nekem kicsit kevésnek tűnik, szerintem ennél jóval többen (főleg az offline világban otthonosabban mozgók) gondolhatják úgy, az OTP a halállal poénkodik.

Nektek nem borús volt az első gondolatotok, mikor erre a plakátra néztetek?
Nem igazán jön át, miért kell 'a humor nagyágyúit' ilyen lehangoló, nyomasztó képi világba ábrázolni. Ez alapján inkább tűnnek komor embereknek, mint humoristáknak, nem?
 


Share/Bookmark
 |   | 17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr12311470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz! 2010.09.21. 09:45:34

Nekem annyira nem is humorosak, elég közönségesek!

indapass90210 2010.09.21. 09:50:19

"A postot lájkoló 28 ember nekem kicsit kevésnek tűnik, szerintem ennél jóval többen (főleg az offline világban otthonosabban mozgók) gondolhatják úgy, az OTP a halállal poénkodik."

Az aktuális kompozíció milyenségét leszámítva, a halállal poénkodni: menő.

Roa 2010.09.21. 09:58:34

Ez nyilván egy szar, de aki ebből azt szűri le, hogy az OTP poénkodik a halállal - még akkor is, ha csak az offline világban él -, nos, az túl sok Győzikét nézett. :)

Macska rúgja meg 2010.09.21. 10:18:13

Szerintem ez már az OTP nyugdíjpénztár és valamiféle öröklési ügyintézés promóciója...

MezonBozon 2010.09.21. 10:20:20

Nem értem mit fikázzátok, sztem tök jó.

groupshopping.hu · http://www.groupshopping.hu 2010.09.21. 10:27:28

szörnyü, hogy ennyire rátette a kezét az OTP! a másik mégszörnyübb, hogy ezek a humoristák ennyire megérezték a pénz szagot...

Hanyi Istók 2010.09.21. 10:32:06

@groupshopping.hu: Szerinted ezeknek a humoristáknak mibôl kéne élniük? Vagy ingyen humort a népnek alapon dolgozzanak? Ez is meló, még ha vicces is... Ráadásul a fû sem olcsó...

will 2010.09.21. 10:36:12

nincs ezzel semmi baj.

plb 2010.09.21. 11:32:51

Humoristáktól homorosat vártam volna. Ez a plakát nem az.
Járok a rádiókabaré felvételekre, mert kedvelem a képen szereplő embereket, viszont ez a plakát szánalmas!

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2010.09.21. 11:53:35

Szokott lenni a zIndexen is flash bannerben hirdetés.
Az elején, ha le van halkítva a gép, mutogat az előadó, hogy hangosítsd fel.
Kíváncsi lennék, hogy mit szól mindehhez a Siketek és nagyotthallók Országos Szövetsége?
Visszajelelnek, hogy "Minek? Akkor sem hallom!"

TGabi 2010.09.21. 11:54:08

Nekem az OTP is szánalmas. És - bár bírom ezeket a humorista-srácokat, soha nem vennék semmit az OTP-től csak azért, mert velük reklámozták...

Az ilyen "celeb vagyok, vegyél tőlem" akcióktól még a hideg is futkos a hátamon. Érdekes, hogy pont humoristát választottak rá: tudnillik ez a műfaj azért gondolkodó embereknek való, nem annak a rétegnek, hogy "rohanok megvenni, me' XYegykaptafa cölöp is ezt használja...

szakállasbácsi 2010.09.21. 12:10:42

Nem érdekes és nem figyelemfelkeltő.
Nem illik az OTP-hez.
Nem vicces.
Alig brandingelt.
Viszont: ronda nagyon. Vizuális környezetszennyezés.
Ez itten typográfia lenne? Ajvé! Szólni kéne nekik, hogy 2010. van!
Szégyen az alkotókra és szégyen a képeken szerplőkre nézve. Jogos a blog.

Szóval: fail.

Mária 2010.09.21. 12:19:19

Az nem hír, hogy élő humoristák lépnek fel élőben.

Hírértéke annak lenne, ha az OTP meg tudná fizetni, el tudná intézni, hogy halott humoristák lépjenek fel élő adásban.

szakállasbácsi 2010.09.21. 12:21:04

@Mr_Wolf: Terelsz-e?
Az OTP ezeken az estéken veszi fel a filmekhez az alapanyagot, amiből a 30"-ek lesznek. Igaz: nem OTP reklám a plakát, hanem OTP reklámfelvétel reklám.
Ceterum censeo: randa.

S.Nicole 2010.09.21. 12:39:35

ha a dumaszínházasok fekete humornak szánták,akkor se sült el jól:(

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2010.09.21. 12:54:19

@szakállasbácsi: Te miről beszélsz?
Miért van az, hogy úgy állítasz dolgokat, hogy közben fogalmad nincs az egészről?
Honnan szedted, hogy az OTP a Dumaszínházas előadásokon veszi fel a tévés reklámokat?????
Az OTP ezeket külön forgatáson, statiszták előtt veszi fel.

Megint egy ékes példa a netes trollokra.

fikaboy 2010.09.21. 17:44:45

A post írója nem tudja értelmezni a plakátot, úgyhogy segítek.

1. "Élő humoristá élőben" Ez azt jelenti, hogy nem csak a tv-ben láthatóak ezek a humoristák, hanem élőben is és úgy sokkal jobb.
2. Az Otp valszeg szponzora a plakátnak, vagy a dumaszínháznak, ugyanúgy, mint az a harmadik cég.
3. Működik a plakát, mert bár nem tudtad értelmezni, de legalább írtál róla a blogodban, amivel viszed a hírét.

Talán most ennyi elég lesz...
süti beállítások módosítása