Körülbelül így tudnám értelmezni az új kampányuk mondanivalóját: A Metropol is jobb, mint a bambulás.
Szuggeráld a buszt, ha nincs nálad Metropol, hátha hamarabb jön!- szól a jótanács.
Ha van egy kis időd, töltsd értelmesen!
Végülis összefoglalja a Metropol lényegét, mert a legtöbben tényleg munkába rohanás közben, buszra várva, bkv-n zötyögve lapozgatják az ingyenes újságot. Érdekes, hogy ezt reklámozni kell:)
Igazából nekem az lenne az evidens, hogy inkább például több újságos állványt helyeznek ki, mivel pl ennek a buszmegállónak a környékén se volt Metropol-szerzési lehetőség. Most akkormeg hogy...?
Off, de bennem örökké motoszkál a kérdés: hol ér véget az egyik megújulás-kampány, és hol kezdődik a következő? Mert a lap májusban újult meg nagy kampányok közepette, és most ismét renoválásra szorul- bár megjegyzem a mostani akció nincs agyontámogatva, nem is találtam róla semmit a neten...
Update: közben egyik nap a kezembe került egy, és konstatáltam, ez összement a mosásban! Fele akkora lett a Metropol formátuma.