Nekem nem egészen tiszta, mit akar mondani ez a hirdetés, és mi értelme volt odatenni, ahova...
Beck's dobozos és üveges sörök reklámjai ékesítik az áruházi tolvajfogókat.
Az alvás nem opció. Minden más igen.
Ez így magában szerintem elég pőrének tűnik, inkább passzol ez a szlogen az energiaitalokhoz, mint egy sörhöz... Főleg, hogy köztudott, 1-2sör után milyen jót tud az ember aludni... :D Ez más? Mert?
Nos, a kérdés megválaszolatlan marad, egészen addig, amíg fel nem megyünk a honlapra, aholis lejárt bulikba invitál minket a végtelenül egyszerű, visszatérésre véletlenül se ösztönhő honlap.
Sok hűhó semmiért? A célcsoportot a 18-23közötti discorajongókra szűkíteném le. Ránézésre megfogja őket ez a honlap? Hát...
A hirdetés elhelyezése sem túl jó, a kassza külső felén már esélytelen vásárlásra ösztönözni a delikvenst.
A termék célcsoportja a discos 'nemzettség', a bevásárlóközpont reklámait inkább családos bevásárlóknak, háziasszonyoknak szánnám...
Elég kis arányba éri a célcsoportot az adott helyen, vásárlásra nem ösztönöz maga a hirdetés, a honlap, amit reklámoz, egyszerű és unalmas, mint egy 100-as szög.
Ez a Beck's 2010-es produkciója?