Kövess!



2010.04.24. 16:57| Szerző: Kontárblog

Tegnap lőttem ezt a fényképet a Körúton, nem igazán tudtam mire vélni a plakátot.

Elsőre a nagy Z betűről nekem Zorró a hajdani Z+ jutott eszembe, fiatalkorom legjobb zeneadója:)
Másodiknak beugrott a zöld kristályok legújabb ura, a djuice, de nem, ez nem az.
Furcsán gyanússá tette a dolgot az EU-s plecsni is.

Hazajöttem, nézegettem, de még mindig nem tudtam rájönni, se webcím, se dátum, se támpont nincs rajta. Outdoorba remek az ilyen ugyebár..

Mégis miért szóljak rá apámra a nagy zöld Z nevében?

Felvetődött továbbá egy családon belüli erőszak-ellenes kampány vonala is, illetve egy anti-apu-alvás vonal:)
Google jó barátom, felvilágosodtam, hogy ez egy környezettudatosságra és energiatakarékosságra nevelő kampány része. A teljes szlogen úgy szól: szólj rá apádra, ha nem vigyáz a világra.
Így már azért kicsit érthetőbb, mint az a félmondat a plakáton, ugye?

A honlapra látogatva először egy jót derül az ember, egy ilyen nyitókép> mellett nem lehet szó nélkül elmenni:) 
A képeket, játékokat, kvízt elnézve 13-15 lehet a célcsoport.
Problémáim:
A plakáton még a honlap címe sincs fent. Ha hazamegyek, és még emlékszem is rá, és rákeresek a szlogenre, elsőre a Piac és profit elég hosszú cikke jön be, az első googletalálati oldalon nem szerepel a honlap maga.
Ezeket végiggondolva elég csekély az esélye, hogy a célcsoportból valaki a plakáttól a honlapig eljusson.
Nem láttam, hogy más, online módszerekkel reklámoznák a honlapot, de én a helyükben inkább a fiatalokhoz szóló weboldalon vennék bannereket, minthogy plakátot ragasztgasszak. (hatékonyabb, olcsóbb, mérhetőbb)
Arról nincsenek információim, hogy a honlapon levő spotok milyen gyakran forognak a tv-ben, rádióban, de plakáton ezt így reklámozni, szerintem teljesen felesleges.
Egy nagy zöld Z-betű nem mond semmit / még ha egy Zöld-kapitány lenne a figurájuk, vagy ilyesmi.../

Nekem az se derül ki, miért pont apámra szóljak rá, hogy ne pazaroljon... Akárhogy is nézzük, háztartási teendők nagyobb részét az anyukák végzik. A főzés-mosás-takarítás vonalon igen nagy pazarlásokra van lehetőség( tisztítószerek, energia, víz). Nem akartak anyázni?:)

 Plusz amit még hiányolok, hogy a honlapon igazából elég kevés energiatakarékossági, környezettudatos tipp van így konkrétan leírva. A kvízből meg a hibakeresős dologból rá lehet jönni, de szerintem azért jóval több dolog lehetne összegyűjtve leírva.
Extra a honlapon: csinálhatunk magunkról ilyen cuki képet:)

A kezdeményezés maga nagyon tetszik, fontos a környezetvédelem, és ezt nem lehet elég korán elkezdeni tanítani a jövő generációjának. Viszont a megvalósításnál érdemes lenne a célcsoport helyébe képzelni magunkat, és olyan csatornákon elérni őket, ahol könnyen ránk találnak, ahol egyszerűen megfoghatjuk őket. A honlapot is jobban az ő igényeikre szabnám.


Share/Bookmark
Címkék: honlap  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr281948272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása