Igen, a várva várt VB elkezdődött!:)
Bár a magyar médiában állítólag nem nagyon érződik különbség, azért én leszögezném, hogy ilyenkor igenis minden erről szól. Remek spotok, kreatív ötletek… a reklámcégek megpróbálnak kilábalni a válságból, újra felfelé törni a VB adta lehetőségekkel. Minden plakátról, bannerről focilabdák pattognak felénk.
Az egyébként igen egyhangú, unalmas és számomra semmitmondó plázareklámok között találtam egy „gyöngyszemet”: az Allee végre mondott is valamit, nem csak azt, hogy helló létezünk:
Megpillantottam az elsőt és örömmel fogadtam, hogy így kedveskednek. Lelki szemeim előtt láttam, hogy a nagy meccsek idejére felolvasóesteket, bemutatókat hirdetnek meg, alternatívaként a tesztoszterontól fűtött kanbulik helyett és mindenféle csajos programokkal kecsegtetik a nagyközönséget.
Nem meglepő, hogy a VB reklámoknak már nem csak a férfiak a célközönsége, hisz komoly bevételi a forrás az estére magányosan maradó hölgyek hada.
Aztán egyszer csak szembe kerültem egy másik plakáttal és összezavarodtam. Hogy minden a fociról szól? VB idején ez alap. Akkor az előző csak délibáb volt?
„Hívd minden focifanatikus barátodat, és adjátok át magatokat a szurkolás felszabadult élményének együtt!” ( Ez a rész egyébként szerintem a fölösleges reklámszövegek mintapéldája, nem tudok mit kezdeni vele.)
Ugye, hogy nem stimmel ezzel valami? Nem szép dolog ilyet csinálni!
A kedves foci elől menekülő plázaimádó hölgyemények csalódni fognak. Ez így bizony nem frankó.
A kérdés: Hogy lehet ezeket egyszerre megvalósítani? Gondoltam én mindenféle tér-idő csúsztatásokra, de tán a technikában még nem tartunk ott. :)
Kétlem, hogy épületen belül vagy egyáltalán környékén meg lehet oldani, hogy valami focimentes övezet legyen úgy, hogy közben odacsődítjük a drukkereket.
Döntsük már el, hogy a pasikat vagy a nőket szeretjük!