Kövess!



2009.11.26. 07:49| Szerző: Kontárblog

Este lőttem ezt a képet.  

Megmondom őszintén, eltartott egy darabig, mire megláttam, amit látni kell.
Mikor elolvastam a jobb alsó sarkot, csak akkor állt össze a kép.

Ötletes. Nem egetrengető, de ötletes.
Minimalista.
 

Úgylátszik, mostanában az állatok a nyerők az energiaitaloknál.
Ps: Emlékszik rá valaki, a vérnyúl előtt ki ajánlotta?


Share/Bookmark

A bejegyzés trackback címe:

https://kontar.blog.hu/api/trackback/id/tr251553206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.11.27. 11:34:15

Ezek szerint Neked sem rémlik. Én végignéztem az összes régi plakátot és nem találtam semmit :)
süti beállítások módosítása