Kövess!



2010.01.15. 23:00| Szerző: Kontárblog

Vajon tényleg van a 22ezer forintos parfümben 10ezer forinttal több hozzáadott érték a 12ezer forintoshoz képest?Vajon, aki megveszi az XY sztárral reklámozott parfümöt, az tényleg elhiszi, hogy attól szebb/jobb/kívánatosabb lesz, mintha a negyed annyiba kerülőt venné? Tényleg…


Share/Bookmark
Címkék: könyv  |   | 2 komment
2010.01.15. 07:46| Szerző: Kontárblog

Ehhez nem is nagyon tudok mit hozzáfűznii...Rettenetes!Felhívnám a figyelmet a piros alapon fehér feliratra is... kétszer sütötték el ugyan azt a poént...Ugyanazt az ócska poént...Ti hogy bírjátok ezt idegekkel? Én egyre nehezebben...


Share/Bookmark
Címkék: print szóvicc  |   | 5 komment
2010.01.14. 23:00| Szerző: Kontárblog

"Vajon mi történne akkor, ha meghívnánk a Földre néhány ufót, és tévéreklámokon keresztül mutatnánk be magunkat? Milyen képet kapnának rólunk, és mit gondolnának?"Az idézet Virányi Péter: Nem igaz, hogy a reklámtól lettem ilyen c. könyvéből van, ott egy…


Share/Bookmark
Címkék: könyv  |   | 1 komment
2010.01.14. 21:33| Szerző: Kontárblog

Az Interware is tripleplay lett. Ejha.Az addig oké, hogy ugyanazt áruljuk, mint mások... Megszoktuk már, hogy mindenhol kb. ugyan azokat a szolgáltatásokat kapjuk telekommunikációban, csak más a csomag neve, pár forint különbséggel, stb.... Nade akkor meg miért próbálunk úgytenni,…


Share/Bookmark
Címkék: telekom print  |   | 6 komment
2010.01.11. 22:23| Szerző: Kontárblog

Nos úgy tűnik, ennek a műsorról már talán le is került nagysikerű  kvízjátéknak, a Legyen Ön is Milliomosnak a hullámait próbálja meglovagolni a Citroen ezzel a kis banneres szösszenettel.  A Milliomos szót a robotkar kicseréli a Tulajdonos szóra. Vastapsot neki!…


Share/Bookmark
Címkék: banner  |   | 3 komment
2010.01.10. 17:08| Szerző: Kontárblog

Harcba szállt a közösség az Auchan Dunakeszi Tőzegláp területén tervezett legújabb áruháza ellen, és bojkott-közösséget hozott létre a facebookon. A hírek szerint az Auchan nem adja fel a láp beépítését, kishazánkban igen sok fórum meg lett mozgatva az ügyben: online…


Share/Bookmark
Címkék: bojkott áruház  |   | 11 komment
2010.01.10. 08:07| Szerző: Kontárblog

A joghurtok és az ízesített ásványvizek* után a hajápolók is megirigyelték a kimondhatatlan és értelmezhetetlen összetevőkkel villogó reklámokat. Szeretném jelezni, hogy az átlag fogyasztónak fogalma sincs, hány aktív összetevője van a samponjának, viszont ha három, akkor…


Share/Bookmark
Címkék: sport parasztvakítás  |   | Szólj hozzá!
2010.01.10. 00:07| Szerző: Kontárblog

Nem értem, hogy a legújabb lottóreklámoknak miért kell ilyen erőltetetten humorosnak és pörgősnek lenni...A farsangba illő jelmezgarmadát magára öltő Kálloy Molnár Péter személye se teszi fogyaszthatóbbá...    Az ősszel ez egy kicsit kidolgozottabb koncepció…


Share/Bookmark
Címkék: lottó spot  |   | Szólj hozzá!
2010.01.09. 18:40| Szerző: Kontárblog

Közeledik az adóbevallások ideje, egyre több 1 % gyűjtő kampány kerül az utcákra, televíziókba. A nonprofit, és közhasznú cégek marketingjében mindig kérdéses szokott lenni, érdemes-e bevállalni egy provokatív, elgondolkodtató, mélyenszántó reklámot, vagy inkább maradjanak…


Share/Bookmark
Címkék: nonprofit plakát spot  |   | 9 komment
2010.01.06. 11:23| Szerző: Kontárblog

Nem tudtam szó nélkül elmenni ez mellett.Az még elmenne laposkúszásban, hogy valaki azt hiszi, bizonyos reklámok után a bifidus szó hitelesen hangzik még bármilyen szövegkörnyezetben is... A termék nevének megjegyezhetetlensége is belefér a gyógykészítmények…


Share/Bookmark
Címkék: banner gyógyszer  |   | 4 komment
süti beállítások módosítása